Alle discussies over nieuwe routes, niveaus, uitgebroken grepen, slechte hakenstand, knappe herhalingen, vogeltjes... alleen in België!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Wie?

Paul Lahaye 7 3457 4-5-2009 11:05  

Laatste

Paul Lahaye
tooghanger
84 posts

31-3-2009
00:42

 

Wie?

Wie heeft mijn setje uit Tartine (Al'Lenge) meegenomen? Er hing één setje (in de sleutelpas) van Tartine zodat je de route kon leegmaken vanuit de verlengingen. Wie?

paul

 

 

klaasw
tooghanger
143 posts

31-3-2009
10:40

 

ahaa
eerst en vooral excuses!!!
Wij hebben daar me ne hoop 2 weekends geleden zitten klimmen en nadat de laatste in de route zat heeft hij alle setjes die hij dacht dat van ons waren meegenomen. maar omdat 2 van de 3 personen van wie de setjes waren al weg waren wisten we niet dat er 1 bij zat die van niemand was.
ik vertrek morgen naar spanje maar ik kan het wel in hungaria leggen en als ge iemand van daar kent ofzo da die da dan eens naar de rotsen brengt?

 

 

Paul Lahaye
tooghanger
84 posts

31-3-2009
12:02

 

Ha

Ha Klaas,

Ik had het al begrepen van Bart Dendas. Die gaat komend weekend naar Freyr en kan het meenemen.

Geen probleem!

have fun in Spanje

 

 

Paul Lahaye
tooghanger
84 posts

1-5-2009
14:29

 

setje

Hey Klaas en Bart,

Kunnen jullie het setje zaterdag mee naar Freyr nemen? Thanks!
groetjes, Paul

 

 

sticky finger
waar is mijn persoonlijke barkruk?
627 posts

3-5-2009
20:07

www
 

altijd dezelfde...

 

 

Bart Dendas
vaste klant
361 posts
if your balls are big enough, they work kinda like a crashpad.
supported by denDAS-committÃe

3-5-2009
23:18

www
 

ik was vrijdag naar freyr geweest, maar laat iets weten als ik het setje nog is tot bij u krijg. klaas is alweer naar t buitenland gevlucht.

 

 

Paul Lahaye
tooghanger
84 posts

4-5-2009
11:05

 

Hey Bart,

Geef het setjes anders aan Jenny van de Cham en hang er een briefje aan met mijn naam. Het heeft geen haast, setjes genoeg.

tot snel! Paul