De oplossing voor wie even geen zin heeft om te werken of studeren. Als het met klimmen te maken heeft, dan moet je hier niet zijn!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Kariboe-aandeelkaart

Veerle1 6 5117 23-11-2009 03:24  

Laatste

Veerle1
vaste klant
284 posts
Life's a journey ... not a destination ... (Aerosmith)

23-8-2009
15:53

 

Kariboe-aandeelkaart

Hallo,
toen ik in de Kariboe mijn nieuwe klimschoentjes ging halen, vroeg ik ook meteen een aandeelkaart. Wat ik niet wist - en waar ik ook geen uitleg over gekregen heb - is dat deze 35 euro (!) kost ...
Een beetje ontnuchterd vraag ik me nu af: heeft zo'n aandeelkaart ook echt voordeel? Ik ben niet iemand die héél vaak in de Kariboe spullen koopt, dus die 10 procent lijkt mij gene vette ...
Kan je die kaart ook opzeggen? En is die kostprijs eenmalig, of komt die jaarlijks terug?

Alvast bedankt voor eventuele info,

grtz, Veerle (toch wel een beetje )

 

 

gr
tooghanger
153 posts
Keep walking

23-8-2009
21:12

www
 

De kost is eenmalig. Dus iedere keer krijg je 10% korting op je aankopen zonder nog iets extra moeten te betalen. Als je de kaart niet bij hebt kunnen ze dat opzoeken in de computer.
Dat ze er niet bijgezegd hebben dat het 35 euro kost is redelijk schandalig. Ik zou mijn geld terugeisen.

Keep walking

 

 

Jo
soms ga ik ook klimmen
1843 posts
Think different!

24-8-2009
09:02

www
 

Het is dan ook een AANDEEL... Kariboe is een van de zeldzame(?) coöperatieve vennootschappen in België.

Aandeel wil zeggen dat je het in principe ook terug kan verkopen?!

 

 

berten
een waterke aub!
1 posts
Be the change you want to see in the world

24-8-2009
10:00

 

Jammer dat ze mij dit niet hebben voorgesteld.
Ik heb er enkele maanden geleden een Hilleberg Akto van ca. 450 gekocht. Door deze aankoop alleen al zou ik mijn aandeel terugverdiend hebben en 10 er bovenop...

 

 

Veerle1
vaste klant
284 posts
Life's a journey ... not a destination ... (Aerosmith)

24-8-2009
17:10

 

Hey,

@Berten: ze hebben mij dat niet voorgesteld. Ik vroeg zelf naar een 'klantenkaart' (had gehoord dat je dan korting kon krijgen). De man aan de kassa zei toen:'een aandeelkaart?' en ik zei:'die voor korting, ik weet niet hoe dat heet'. Verder heb ik geen uitleg gekregen, niet over de kostprijs of de voordelen ...

Ik weet dat ik er zelf ook naar had kunnen vragen, maar als verkoper zou je die uitleg sowieso moeten geven vind ik, of een klant er nu om vraagt of niet ...

Anyway, volgende keer vraag ik de verkoper gewoon volledig uit voor ik iets aanvraag ...

Grtz, Veerle

 

 

Denis Hoste
vaste klant
222 posts

23-11-2009
03:24

www
 

Ik zie er geen problemen in. 35EUR is veel, en dat ze er de prijs niet bijzeiden is wel verkeerd, maar op zich valt de kostprijs voor een 10% korting goed mee. Vanaf je er dus voor 350EUR spullen kocht is je kaart terugbetaalt, en vanaf dan (na die eerste 350EUR aan een prijs die normale klanten betalen) heb je feitelijk als het ware gratis 10% korting. Moet je enkel aan 350EUR geraken. Ik zit daar niet ver meer van met mijn vest en klimschoenen