De oplossing voor wie even geen zin heeft om te werken of studeren. Als het met klimmen te maken heeft, dan moet je hier niet zijn!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Een echt gevaarlijk onderwerp?

Gunther 5 3207 17-5-2010 09:48  

Laatste

Gunther
vaste klant
374 posts

14-5-2010
10:59

 

Een echt gevaarlijk onderwerp?


Op wie moet een mens als Vlaamse klimmer stemmen?

Niet op de NVA want die willen het land splitsen en dan ik niet meer buiten gaan klimmen in de Ardennen... wie weet komen er taksen aan de taalgrens, en vignetten en...

Niet op Groen want dat zijn koele minnaars van de klimsport. Ze denken dat klimmen gelijk staat aan het volledig ontmossen van klimgebieden?

Niet op CD&V daar hebben ze een minister-president die de Aconcagua wil beklimmen maar die van een paard is gevallen.

Op de sp.a dan... Maar geldt die pensioenverhoging ook voor Eddy De Ouwe Rakker ?

Wat met de Open VLD; daar hebben ze blauwe konijnen, zeer zeldzaam, maar die praten enkel op Twitter.

Over die ene andere Vlaamse Partij Zonder Belang of die veredelde judo coach wil ik het niet eens hebben.

Uw stemadvies is welkom of toch gewoon snel naar de rotsen vooraleer het weer slecht weer is...

Kortom, enjoy the day

 

 

beton
tooghanger
128 posts

14-5-2010
11:18

www
 

gewoon gaan klimmen in plaats van stemmen

 

 

Catsjit
tooghanger
106 posts

14-5-2010
16:25

www
 

Dju dan rest er maar 1 oplossing, zelf een partij oprichten... Een samensmelting van CAB en KBF zou ideaal zijn

 

 

Rudi Frankinouille
waar is mijn persoonlijke barkruk?
524 posts
Ik heb laagtevrees...

15-5-2010
13:59

www
 

Ew waarom dan wel?

Een echt gevaarlijk onderwerp?


Op wie moet een mens als Vlaamse klimmer stemmen?

Niet op de NVA want die willen het land splitsen en dan ik niet meer buiten gaan klimmen in de Ardennen... wie weet komen er taksen aan de taalgrens, en vignetten en...

WEL NVA, want het staat veel cooler elke week naar het BUITENLAND te gaan klimmen, klimmen wordt een elitaire sport!

Niet op Groen want dat zijn koele minnaars van de klimsport. Ze denken dat klimmen gelijk staat aan het volledig ontmossen van klimgebieden?

WEL GROEN, ze zorgen ervoor dat de outdoorbedrijven niet meer welkom zijn en openen terug de sexe-shop. Tenzij ze natuurlijk sexe-shop verkeerdelijk begrijpen.

Niet op CD&V daar hebben ze een minister-president die de Aconcagua wil beklimmen maar die van een paard is gevallen.

WEL CD&V, ze houden daar van vallen (van de regering en van paarden), de volgende stap is vallen aan een koord...

Op de sp.a dan... Maar geldt die pensioenverhoging ook voor Eddy De Ouwe Rakker ?

WEL SPA, sociaal als ze zijn kunnen ze toch onze sport niet afnemen. Trouwens, den Bruno klimt ook (of valt meer dan hij klimt???)

Wat met de Open VLD; daar hebben ze blauwe konijnen, zeer zeldzaam, maar die praten enkel op Twitter.

WEL VLD, vanaf nu klimmen we allemaal solo, vereenvoudiging... Geen KVB's meer nodig.

Over die ene andere Vlaamse Partij Zonder Belang of die veredelde judo coach wil ik het niet eens hebben.

Maar allé, VB staat voor Vrij Boulderen en LDD voor Landelies, Durnal en Dolomieten, dat wist je nog niet he?

 

 

Eddy de Ouwe Rakker
waar is mijn persoonlijke barkruk?
895 posts

17-5-2010
11:00

 

In België "moeten" we nog gaan stemmen. Dat is onze laatste "vrijheid".
Stel je voor dat we onder druk worden gezet om thuis te blijven, het gras af te rijden, den afwas te doen, met een vaandel op een meeting te gaan zwaaien en "leve de oude rakkers" moeten roepen.
Dus 's morgens tegen madam zeggen dat ik naar het stembureau moet en de rest van de dag rap naar de rotsen !
In elk geval kan je hier dus nog stemmen voor wie "je" wil, daarna doen ze toch wat "zij" willen !
Probeer maar eens aan een politieker uit te leggen wat negatieve motivatoren zijn. Dat er geen geld meer is. Dat ze onze spaarcenten hebben uitgedeeld en dat ze een onbeklimbare berg schuld hebben gecreëerd. Dat er dus beperkingen moeten komen. Verminder of schaf maar eens den dop af, openbare onderstand, taalfaciliteiten, ... klimtoelatingen, mijn pensioen ... Oei !!! rap mijn vaandel gaan zoeken, ik heb dat in verschillende kleuren - ge weet nooit in welke groep we terecht komen.
Het stemhokje is misschien de laatste plaats waar we ons goesting mogen kenbaar maken.