Het aloude BCN Café. Het staat je vrij hier alle soorten berichten te posten, zolang ze maar met klimmen te maken hebben.
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Vroegtijdige vraag

Yannick 11 2472 1-9-2010 10:50  

Laatste

Yannick
krijg ik een pintje?
29 posts

16-8-2010
23:45

www
 

Vroegtijdige vraag

Ik was hier maar vluchtig aant bekijken wanneer die wedstrijden allemaal doorgaan dit jaar en ik kom op volgende vaststelling:

# Peter Beliën Memorial ( 20-11-2010 )
# Selectie 1 Boulder 10 ( 20-11-2010 )

Een open vraag:
Maar is het niet een beetje zonde dat de wedstrijden in België dan op dezelfde dag gelegd worden?

Het is nu niet dat er elk jaar 1000 wedstrijden zijn en het daarom onvermijdelijk is om de weekends vol te plannen met meerdere wedstrijden.

Aléja, twas maar een opmerking hé . Ne mens moet weten waarvoor hij moet trainen met al die reclame op de Homepage van den Belclimb hé.

 

 

kptzeppoz
tooghanger
183 posts
just trust it!

17-8-2010
09:33

www
 

selectie boulder staat al 3 maanden op belclimb kalender, is niet moeilijk om deze te checken vóór het plannen van een wedstrijd, in mijn ogen het meest correcte en beste voor het welslagen van beide wedstrijden is het verplaatsen van de PBM aangezien dat deze nog maar net vast staat

just trust it!

 

 

climbbeast
vaste klant
246 posts
No Pain No Gain

17-8-2010
09:44

 

Het is niet de eerste keer dat het voorvalt dat er wedstrijden op dezelfde dag vallen...
Waarom maken ze nergens een webpagina waar alle zalen hun wedstrijden kunnen opzetten. En wie dan eerst is is eerst...

 

 

kptzeppoz
tooghanger
183 posts
just trust it!

17-8-2010
11:02

www
 

die webpagina bestaat, hier op deze site

just trust it!

 

 

Klimzaal Bleau
tooghanger
57 posts

19-8-2010
12:12

www
 

De data stonden inderdaad al een tijdje aangekondigd op belclimb, en op http://bccclimbing.blogspot.com. We moeten hier echt wel een oplossing voor kunnen vinden, de Peter Beliën en het BK zijn te belangrijk om in de weg te lopen van elkaar...

Het Bleauteam

 

 

Vinz
waar is mijn persoonlijke barkruk?
748 posts

19-8-2010
19:56

 

Weners

Zeg mannekes gewoon kiezen he , en kiezen is verliezen. Of winnen als ge de wedstrijd kiest waar niemand voor kiest.

Dat er twee wedstrijden op één dag vallen is niet zo abnormaal. Zo zijn er veel zalen en ook veel wedstrijden en als zaal mag je toch kiezen wanneer je u wedstrijd doet.

Wij dachten hier in Leuven ook nog iets te organiseren. Allemaal afkomen dan he tgaat heel leuk zijn.

Groetjes Vincent

 

 

Yannick
krijg ik een pintje?
29 posts

19-8-2010
20:32

www
 

Haha Vince,

Het is uiteraard toegelaten om dat te doen maar het valt toch te vermijden vind ik dan... Het weekend ervoor staat nog helemaal niets gepland dacht ik.

PBM is een schitterende wedstrijd met elk jaar een 100-tal klimmers die erop af gaan. En de selecties doen ook altijd wel genoeg mensen aan mee.

Waarom kiezen als er misschien eventueel nu gewoon niet op gelet is en één van de twee partijen zegt dat het verlegd wordt.

Is het niet zo, dan is het ook. Maar er kan tenminste misschien even over gepraat worden. En waar anders dan hier, want een overkoepelend orgaan in België is ook niet echt aanwezig.

Tis niet dat we weners zijn maar het mag gerust vernoemd worden. Waarom iets afbreken van de sfeer van 2 geweldige wedstrijden gewoon voor een eventuele al dan niet verkeerde datum keuze die misschien nog kan aangepast worden.

Voel u niet aangevallen. Een forum dient om alles op te zetten dus nu ik eens iets zinnigs heb om daar op te zetten ga ik dat ook eens doen .

Aldus bij deze, alweer mijn mening gepost.

Peace and Love,
Climbers unite!

 

 

radic
girl spotter
580 posts
live the life you love, love the life you live

20-8-2010
07:30

www
 

laat ze maar samen liggen, ik zie mogelijkheden...

mmmm die flatscreen is zooooo van mij dit jaar

 

 

Victor
een waterke aub!
15 posts

20-8-2010
08:45

 

Data PBM IV

Wij zullen effe bekijken of we de data nog kunnen verplaatsen naar het weekend ervoor.
We houden jullie op de hoogte.

Start jullie trainingen alvast een weekje vroeger.
Met de nodige zalfjes is het verloren gegane vel na een week terug aangedikt om de overvolle wedstrijdkalender verder af te werken.

Klimzaal Olympia

 

 

Victor
een waterke aub!
15 posts

31-8-2010
22:42

 

PBM IV

Alle PBM blokkers kunnen op hun 2 oren slapen.
De datum van de wedstrijd is verplaatst naar 13 november.

Grtz
Klimzaal Olympia

 

 

teaser
tooghanger
73 posts

1-9-2010
10:50

 

van goodwill gesproken sé....respect!