Heb je wat te koop of ben je op zoek naar een tweedehandse item? Hier moet je wezen! Ook voor verloren voorwerpen. Inlichtingen vragen doe je in het café!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Dons en GTX pro-shell

Jap@a 3 2003 4-1-2013 14:02  

Laatste

Jap@a
tooghanger
125 posts

11-2-2013
15:14

www
 

[verkocht]Dons en GTX pro-shell

Hej,

Heb een aantal dingen die de deur uit mogen.

- The North Face Diez jacket, superlicht (430gr) donsjasje (900cuin) pertex quantum. nieuwprijs rond 250 euro mag weg voor 150 euro (of een redelijk bod), maat Large. Had het tegen een goede prijs kunnen kopen, maar verkies uiteindelijk toch mijn rab microlight alpine te houden (wegens het kapje) dus deze mag weg. Niet van nieuw te onderscheiden. Super plezante en handige vest (ruim inzetbaar, vind het echt één van de leukste stukken uit mijn uitrusting).

- The North Face Proshell Goretex in prima staat maat medium, mag weg voor 150 euro (of een redelijk bod)

Binnenkort mag er allicht nog wat dons de deur uit in de vorm van een Himalayan parka (top donsmodel van tnf) en een donswanten (himalayan mitten). Indien interesse mag je me steeds contacteren.

mail mij voor fotos
brechtdemeulenaer apenstaart g mail puntje com

mvg,
Brecht

 

 

Jap@a
tooghanger
125 posts

6-12-2012
13:37

www
 

Een korte update:

De diez is de deur uit alsook de himalayan mittens.

Zijn wel nog te koop de proshell jas, een Himalayan Parka

en een paar wanten:
gore-tex overwanten (cfr. TNF Mountain guide mitt) met een uitneembaar paar binnenwanten uit synthetisch isolatiemateriaal. Nieuwstaat, enkel de bevestiging van het trekkoordje aan de linkerhandshoen zit niet meer vast zoals het bedoelt is(heeft geen enkele impact op de functionaliteit).
Nieuwprijs 130euro vraagprijs 75euro

Laat meer weten indien interesse, prijzen discutabel.
Brecht

 

 

Jap@a
tooghanger
125 posts

11-2-2013
15:15

www
 

Nog even een update.

De Proshell jas is ook de deur uit.

Blijft nog over het paar wanten (zie beschrijving hierboven)

Alsook een donsjas TNF Himalayan Parka (topmodel van tnf)
in zeer goede staat, enkel aan de mouwen een beetje gebruikssporen (van velcro).
Nieuwprijs 600à650 euro
vraagprijs 350 of doe een redelijk bod.

mvg,
Brecht

UPDATE:

Alles verkocht!