Heb je wat te koop of ben je op zoek naar een tweedehandse item? Hier moet je wezen! Ook voor verloren voorwerpen. Inlichtingen vragen doe je in het café!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Te Koop: Vanalle spulletjes

Servaes 1 1493 25-12-2012 14:16  

Laatste

Servaes
krijg ik een pintje?
43 posts

25-12-2012
14:16

 

Te Koop: Vanalle spulletjes

Hieronder enkele spulletjes die voor sommigen mss nuttig zijn: (foto's en meer info verkrijgbaar via mail : [email protected])

-Millet Frost Down Jacket, Large, 700fill, zware donsjas voor koud weer, afneembare kap, foedraalzakje erbij, .... Richtprijs: voor 150euro mag hij weg, een realistisch bod is ook goed. 2dagen aangedaan.
-Schoffel Hybrid Pants Lady II, nieuw, nooit aangedaan. Verschillende maten beschikbaar ( 40, 44, 34, 42). Softshell-broek voor ski, alpinisme, wandelen, ... Nieuw 160euro. Mag weg voor minder hoor.
-Schoffel Hybrid pants Men II, nieuw nooit aangedaan. Enkel de 52 is beschikbaar voor mannen. Prijs is 160 nieuw, maar voor minder maak ik graag iemand gelukkig.
-Black Diamond Couloir Gordel L-XL, nieuw. Doe een bod.
-Hagan Toerskilatten Tour Expert Carbon 183cm. Nieuw
-DD Travel hammock (hangmat met muggennet, lichtgewicht). Voor 25euro heb je er een.
-The North Face Freedom insulated Pants, men, small (valt eerder een medium, want ik kan er met gemak in en ik draag Millet-broeken maat Large...). Nieuw. Mag voor minder weg dan de originele prijs van 180euro.

Ook nog skibotten te koop: Salomon X3 10 cs, maat 27,5. Kosten 450euro nieuw, mag voor de helft weg. Zijn nog niet gebruikt, mss over een week een paar dagen gebruikt...

Groeten,
Servaes