Alle discussies over nieuwe routes, niveaus, uitgebroken grepen, slechte hakenstand, knappe herhalingen, vogeltjes... alleen in België!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Blacklist Freyr

Guy Van den Bergh 44 6688 10-9-2007 17:40  

Laatste

Cabron
vaste klant
228 posts

8-4-2004
11:04

www
 

Nog even een eenvoudige tip, bij de liedekerke is er een prachtige zandloper voor het eerste setje, als je daar een sling voor gebruikt vind ik de rest van de route best oke.

 

 

Wimper
vaste klant
225 posts
Hoe hoger je klimt, hoe dieper je kan vallen !

9-4-2004
10:02

 


Klim eerst die en als je genoeg ballen hebt voor de Liedekerke dan pas klim je 'm.


Allemaal goed en wel, maar hoe weet je op voorhand of de route 'goed' behaakt gaat zijn ? Tegen dat je daar boven hangt is't natuurlijk al veel te laat !
 
----------------
When you reach the top, you're only half way there !

 

 

Harald Swen
vaste klant
430 posts
Beta male

10-9-2007
17:09

 

Haken GStQ en LlF vervangen

Wie heeft er:

- een boormachine
- brochen
- tijd
- zin

om de haken in God S(h)ave the Queen en Lachez l F te vangen. Niet dat ze allemaal rampzalig slecht zijn, maar in LlF is de 1e haak na de Sirene shit (zo'n colalip, waarin voor heen een witte slinge stak die voor 95% doorgesleten was - ik kon 'm in mei van dit jaar met de hand breken...). Ook de 3e haak in GStQ is slecht (verroeste bout van bedenkelijke kwaliteit).

Ook denk ik dat de 2e haak in GStQ iets naar rechts en omhoog kan en dat er dan tussen de huidige 2e en 3e haak een extra haak bij kan. Een dergelijke oproep zal wel vloeken in de DAS kerk zijn, maar gezien de korte afstanden van de overige haken in de route zie ik er geen bezwaar in om hier e.e.a. aan te passen. En ja, ik weet dat het zo ook al jaren gaat, en ja ik heb er zelf niet zo'n moeite mee (nu ik eenmaal weet hoe de passage te klimmen), en ja ik weet ook wel dat je er prima kunt vallen zonder op de grond te komen, maar toch... En dan gelijk een mooi relais en een tweetal vaste setjes op 1/3 en op 2/3 van de route zodat het touw niet in het water beland bij het doortrekken.

uw opinie?
 
----------------
!!!Mort au cons!!!

 

 

Mich
tooghanger
127 posts

10-9-2007
17:58

 

Slechte haak vervangen (als hij echt rot is) en van de rest afblijven a.u.b. Tis altijd zo gegaan waarom zou da nu nimeer kunnen/mogen? En Hangen er btw geen vaste setjes in 1 en 2 (handig om ze ni te moeten recupereren)? En uw touw hou je perfect droog als ge wa naar rechts (richting john bee) loopt en het boompje in den dal gebruikt om achter te haken...
 
----------------
"bij elke klimmer is er een hoek af...al hebben sommigen meer weg van een ronde tafel..."



 
[last edited on 2007.09.10 17:58:59]