Het aloude BCN Café. Het staat je vrij hier alle soorten berichten te posten, zolang ze maar met klimmen te maken hebben.
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Gevonden voorwerpen klimgebieden?

Britta 3 1706 20-4-2017 15:44  

Laatste

Britta
een waterke aub!
0 posts

17-3-2017
11:27

 

Gevonden voorwerpen klimgebieden?

Weet iemand wat er met gevonden voorwerpen bij klimgebieden in België gebeurt? Ik ben vast niet de enige die spullen vergeet (Dit keer, zondag 12 maart, mijn favoriete wrijvingsschoenen, onder de rots Liedekerke in Beez laten staan. ) Worden bruikbare spullen misschien door de BAC opgeruimd/bewaard? Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt.

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

18-3-2017
17:32

www
 

Hangt van de goodwill van de vinder af. In Freyr was het destijds eenvoudig toen de Chamonix nog niet uitgebrand was. Een oproep doen op sociale websites kan helpen.
In de "gouden jaren" van deze site (toen bestond Facebook nog niet) was dit de place to be... Vandaag kan je een poging doen, wie weet...

 

 

Eddy de Ouwe Rakker
waar is mijn persoonlijke barkruk?
895 posts

20-4-2017
15:46

 

Hello,
de rommel die ik vind onder de rotsen in Dave, blijven gewoonlijk weken liggen in de koffer van mijn auto - maar aan een mailtje of via belclimb, als je iets vergeet in Dave of laat hangen geef ik gewoonlijk onmiddellijk gevolg - op de parking is de overlevingstijd van je spullen zwaar beperkt ! Na een paar maand geef ik het gewoonlijk aan een arme sukkelaar, van een klimschool als het niet opgevraagd wordt, Naar het kantoor van CAB breng ik gewoonlijk niets - die zijn alleen open tijdens de werkuren.