De oplossing voor wie even geen zin heeft om te werken of studeren. Als het met klimmen te maken heeft, dan moet je hier niet zijn!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

It's not finished yet

klimfreak 9 1568 16-4-2005 20:00  

Laatste

klimfreak
waar is mijn persoonlijke barkruk?
587 posts
I wanna climmmmmmmb!

15-4-2005
17:51

 

It's not finished yet

Machtsmisbruik, the word says it all. Trouwens ik was niet degene die uw geslacht in vraag stelde maar wel diegene die het nodig achtte om uw integriteit stante pede te verdedigen. Ik haalde twee argumenten aan om uw mannelijkheid te staven en vroeg enkel of er nog anderen iets te zeggen hadden over uw mogelijk vrouw zijn. Het feit dat jij uzelf begint te verdedigen door het uiten van dreigementen zonder er bij stil te staan wie de goeden en wie de slechten nu eenmaal zijn getuigt natuurlijk van mannelijke agressiviteit. Voor mij is dat antwoord dan ook wel duidelijk maar heden ten dage zou een beetje meer mondig zijn een mens al eens kunnen helpen om zichzelf te verdedigen zonder daarom loze dreigementen te uiten
klimfreak
 
----------------
I wanna climmmmmmmb!

 

 

Roby
waar is mijn persoonlijke barkruk?
824 posts
May the best of your past, Be the worst of your future.

15-4-2005
18:08

 

He jongens jullie lijken wel een koppel.
Echtelijke ruzies moeten julie thuis regelen
 
[last edited on 2005.04.15 18:08:22]

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

15-4-2005
18:59

 

Frustratie? Verveling?

Ik wil het weten...

Wat dat machtsmisbruik betreft. Ik handel met de macht die mij toegekend is, in goede en slechte dagen.

Ps: ben slechtgezind
 
----------------
Alles kan beter...

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

15-4-2005
19:37

www
 

Slechtgezind of niet, moet steeds handelen als een "goede huisvader".
 
----------------
Hotspots, de G-plek van de Wardriver!!

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

15-4-2005
20:11

 

Jeezes klimfreak, boss zal wel weten wat 'em doet hé...der zijn gewoon regels om u aan te houden en één daarvan is: met het respect voor iedereen, tis dus niet dat iemand een andere mening heeft over iets, dat ge hem op zijn kap moet gaan zitten als een bezetene...

greetz

s
 
----------------
www.bergsportfoto.be ===> site die nogmaals wordt vernieuwd...ge gaat verschieten

 

 

klimfreak
waar is mijn persoonlijke barkruk?
587 posts
I wanna climmmmmmmb!

16-4-2005
11:06

 

Goedemorgen,
Ten eerste, wat heeft boss hier nu weer mee te maken? Ten tweede waaruit mag dan blijken dat ik geen respect heb voor BZ? Ten derde, waar verschillen BZ en ik van mening? Voorzover ik weet hebben we nergens een meningsverschil gehad dat er nu toe leidde dat ik hem 'op zijn kap zit'. Ten vierde waar zit ik hem op zijn kap? Ik ben gewoon net zoals iedereen hier bezig met stevig te zeveren en als het verschil tussen zwanzen en serieus zijn niet duidelijk genoeg is, tja, dan moet ne mens al eens beter kijken.
Maar kom, ik heb begrepen dat BZ in een niet al te beste bui is dus zal ik het er maar bij laten. Het leek me alleszins een plezanter onderwerp waar meer over gezeverd kon worden dan alle lijstjes en spellekes die hier circuleren.
klimfreak
 
----------------
I wanna climmmmmmmb!

 

 

Toffee
soms ga ik ook klimmen
3933 posts

16-4-2005
11:44

 


dus zal ik het er maar bij laten.



So it is finished yet!

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

16-4-2005
20:00

 

Amen to that...(kan iemand dit sluiten?)
 
----------------
www.bergsportfoto.be ===> site die nogmaals wordt vernieuwd...ge gaat verschieten

 

 

BCN
red.
28 posts

16-4-2005
20:18

 

closed for business

This thread was closed by Joris