De oplossing voor wie even geen zin heeft om te werken of studeren. Als het met klimmen te maken heeft, dan moet je hier niet zijn!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Goed nieuws voor tooghangers

Toffee 10 2298 4-5-2005 17:49  

Laatste

Toffee
soms ga ik ook klimmen
3933 posts

3-5-2005
16:18

 

Goed nieuws voor tooghangers

Vandaag op het nieuws :



Alcohol maakt je slimmer

Dat beperkt alcoholgebruik een gunstig effect kan hebben op de gezondheid, wisten we al langer. Maar dat je van een glaasje alcohol ook slimmer wordt, is pas recent ontdekt. Tijdens een onderzoek diende een groepje Zweedse wetenschappers muizen een matige hoeveelheid alcohol toe. Tot hun verbazing constateerden ze bij de dieren een toename van het aantal hersencellen. Volgens Stefan Brene, een van de onderzoekers, kunnen deze cellen het geheugen en het leervermogen positief beïnvloeden. De wetenschappers benadrukken dat er mogelijk ook nadelen verbonden zijn aan de stijging van het aantal hersencellen. Zo kunnen de extra cellen mee verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling van een alcoholverslaving en ander langetermijneffecten van alcohol op onze hersens. De Britse Bierorganisatie Campaign For Real Ale juicht het onderzoek alvast toe: "Het is algemeen bekend dat matig alcoholgebruik goed is voor het lichaam dus het is geen verrassing dat het ook goed is voor de geest." De resultaten van het onderzoek worden gepubliceerd in het International Journal of Neuropsychopharmacology.




Bron : http://breedband.telenet.be/nieuws/

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

3-5-2005
16:19

 

Woehoe

Vanavond nog eens blijven plakken aan die bekende Gentse toog dan maar!
 
----------------
Alles kan beter...

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

3-5-2005
16:22

www
 

Laat me raden....

Ucon???
 
----------------
Hotspots, de G-plek van de Wardriver!!

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

3-5-2005
16:24

 

Euhm, niets tegen Ucon...zou daar wel eens willen komen, maar 't gaat een ander zaal worden
 
----------------
Alles kan beter...

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

3-5-2005
17:56

www
 

Allé wat zegde nu
 
----------------
Hotspots, de G-plek van de Wardriver!!

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

3-5-2005
19:38

 

Dan ga ik, de avond voor de verdediging van m'n scriptie, wat aan de intelligentie sleutelen en mij lazarus drinken...of zou dat geen gezonde reactie geven
 
----------------
www.bergsportfoto.be ===> vernieuwd...

 

 

Tijl
moderator, maar dan wel de verslaafde versie
5207 posts
Climbing is the art of finding a possibility in something that is seemingly impossible.

4-5-2005
12:19

www
 

Ge weet het, hé mensen, uiteindelijk kun je alles bewijzen als je maar genoeg over het hoofd ziet, negeert of vervalst. Ik durf te wedden dat men kan bewijzen dat het bewegen van uw kleine teen een tsunami kan veroorzaken.
T
 
----------------
The time to start training is when you stop improving - Ben Moon

 
[last edited on 2005.05.04 12:19:23]

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

4-5-2005
12:36

 

ga uw gang tijl...
 
----------------
www.bergsportfoto.be ===> vernieuwd...

 

 

Nico W
soms ga ik ook klimmen
1057 posts
The ground is a harsh spotter.

4-5-2005
13:42

 


Zweedse wetenschappers

Die scandinaven zuipen alles om het warm te krijgen (waargebeurd: ethanol voor het kookvuurtje, beetje verdunnen en hopsakee ), dus ik verschiet er ni van dat ze voor zo'n onderzoek geld gekregen hebben.

En die theorie van Tijl is helemaal niet zo ver gezocht. Gewoon op grote diepte en tegen de juiste frequentie "wiggle your big toe" en tegen dat da golfke aan de kust komt ist koekenbak.
 
----------------
Life on earth is expensive, but it does include an annual free trip around the sun.

 

 

Toffee
soms ga ik ook klimmen
3933 posts

4-5-2005
17:49

 

Ik zie het al in amerika op de fleskes staan



GOVERNMENT WARNING: (1) According to the Surgeon General, blondes should drink alcoholic beverages because of the risk of birth effects.
2) Consumption of alcoholic beverages may increase your IQ




Zou het bericht waar zijn, er zouden nogal wat Einsteins op dit forum zitten
 
[last edited on 2005.05.04 17:49:50]