De oplossing voor wie even geen zin heeft om te werken of studeren. Als het met klimmen te maken heeft, dan moet je hier niet zijn!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

(split) Fingers

Andries 10 2510 4-1-2006 17:02  

Laatste

Andries
vaste klant
241 posts

23-12-2005
14:15

www
 

aan alle "fingers", verander eens jullie naam! 't is nogal verwarrend (en niet echt origineel)

greetz

 

 

sticky finger
waar is mijn persoonlijke barkruk?
627 posts

23-12-2005
14:15

www
 

Wat een overtuigende klimmers zijn jullie. Deels te begrijpen. Ik was als snotneus ook behoorlijk onder de indruk van de verhalen van pit shubert. Vooral de wonderbaarlijke touwverlenging vond ik geweldig. Pit gaf de honderden omstaanders genoeg slack met slecht 5 meter touw. Tot ik voor de eerste keer ter klimmen ging en zag hoe ontieglijk saai dit was.
Zo mogelijk nog erger zijn de pit verslingerde jongeren. die bekende hansworsten die dingen zeggen zoals, "climbing is a way of living" of "wikipedia...een niet te onderschatten medium". Dat is hetzelfde als zeggen: ik ben niet geil maar ik heb wel een stijve. Om het met de Dikke in Lost te zeggen: "snap out of it, dudes!"
En dan nog even dit, als ik ook nog een hond in huis haal dan zal het een big motherfucker van een St.Bernard zijn. Een beest zo groot dat wanneer hij zich op de vire de betes droog schudt na een verfrissende duik in de maas, er karpers en blieken uit zijn pels vliegen. Alleen de gene met ballen zullen geen onderspit delven.

 

 

Kinky Finger
een waterke aub!
11 posts

23-12-2005
16:08

 

@Andries: Hou u bakkes (om es geen STFU te gebruiken) en ga nog wa klimgerief verkopen

@SF: ooit al eens aan de hoeveelheid stront gedacht die zo'n beest gaat produceren? Dan is Freyr binnen de korste keren vervuild
 
[last edited on 2005.12.23 16:08:27]

 

 

Andries
vaste klant
241 posts

23-12-2005
20:12

www
 

@kinky: worden we persoonlijk ja!
P.s. ik hou mijn "bakkes" als ik dat wil!

greetz
Andries

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

23-12-2005
21:10

 

Zij ne keer braaf jongens...'t is die periode van het jaar waarin vrede en samenhorigheid centraal staan...

 

 

sticky finger
waar is mijn persoonlijke barkruk?
627 posts

11-9-2012
21:32

www
 

http://www.belclimb.be/massives_detail.asp?cragid=222

vorig weekend topcondities in Chantoir des Mazures


 
[last edited on 2005.12.23 23:59:49]

 

 

sticky finger
waar is mijn persoonlijke barkruk?
627 posts

3-1-2006
16:43

www
 

renaat had een goede dag in de ucon...


http://users.pandora.be/rubenbeckers/pjentjes/faces/afbeeldi.jpg

competitie speedclimbing




 
[last edited on 2006.01.03 16:43:49]

 

 

Kinky Finger
een waterke aub!
11 posts

3-1-2006
17:16

 

Djeezes moat, you f***g scared me!

 

 

Lieven
waar is mijn persoonlijke barkruk?
646 posts

4-1-2006
10:05

 

yes, he has that effect on people...
 
----------------
"La mer c'est dégueulasse, les poissons baisent dedans"

 

 

Renaat
soms ga ik ook klimmen
1178 posts

4-1-2006
17:02

www
 

Weest blij gij allen dak hier de fotos van oujaar niet zet.
Geknuffel in een zeteltje met een lekker hapje en een drankje is dodelijk voor een echte man z'n imago.


Aan de kim is namelijk in volle glorie een vrouw verschenen die mij op verrekt lepe wijze uit mijn veilige en ietwat voorspelbare bestaan heeft gerukt. Zij moet vastberaden zijn geweest in haar opzet, want wij noemen ons nu officieel geliefden. Paniek om de afloop maakt zich van mij meester. De knevel van de gezelligheid knijpt mij blauw, zodat ik bij momenten in doodsangst tegen mijn tralies aanfladder

 
----------------
"It's better to be pissed off, than to be pissed on"