De oplossing voor wie even geen zin heeft om te werken of studeren. Als het met klimmen te maken heeft, dan moet je hier niet zijn!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Mr. Swelly is niet meer

Mr. Swelly 15 2309 9-3-2006 18:46  

Laatste

Mr. Swelly
vaste klant
411 posts

25-2-2006
20:48

www
 

Mr. Swelly is niet meer

Gisteren zijn Mr. Swelly, de mooie camionette, en mijn levensweg uit elkaar gegaan. Ik had dit moment nooit verwacht, maar het is zover... Ondanks het feit dat hij veel jonge modellen z'n poepje nog kan laten ruiken, meer uitstraling heeft dan de fabriek ingerichte campingcars, ... begon hij z'n eerste ouderdoms-verschijnselen te vertonen.
Mr. Swelly was de beste reisgezel die ik ooit gehad heb. Hij had de ware zigeunersmentaliteit. Hij voelde zich in z'n nopjes in de koude en besneeuwde bergen, rustte zeer graag uit in de schaduw van mooie klimrotsen en hield van een lichte offshorewind als er swell was aan de atlantische oceaan. We zijn op de mooiste plaatsen geweest in Europa en hebben toffe dingen meegemaakt.
Met pensioen is hij niet maar hij zal het wat kalmer aandoen. Sinds gisteren vergezelt hij een mountainbiker. Ik ben er zeker van dat ook zij leuke tijden zullen beleven.
Mr. Swelly, ik zal je missen en je naam steeds in eere houden! Hopelijk zal m'n volgende reisgezel even veel charisma hebben zoals jij...
 
----------------
Free your ass and your mind will follow!

 

 

NO_trub
soms ga ik ook klimmen
1753 posts
http://www.terra-ist.org/rodzjer

26-2-2006
04:51

 

haha er zullen er zijn die het erover vinden
maar ik denk dat ik je volledg begrijp
innige deelneming
en .... blijft vooruit kijken
 
----------------
http://www.terra-ist.org/rodzjer

 

 

Mr. Swelly
vaste klant
411 posts

26-2-2006
09:31

www
 

Bedankt voor het hart onder de riem. Het leven kan hard zijn. Blijven vooruit kijken is inderdaad de boodschap. Zoniet zal m'n bloedend hart volledig uit elkaar gereten worden en m'n tranen onophoudelijk blijven vloeien waardoor ik uiteindelijk zal sterven aan vochtstekort. Ik ben er zeker van dat er ergens op deze aardbol een mooie, grotere en nieuwe camionette op me staat te wachten.
 
----------------
Free your ass and your mind will follow!

 
[last edited on 2006.02.26 09:31:29]

 

 

Roby
waar is mijn persoonlijke barkruk?
824 posts
May the best of your past, Be the worst of your future.

26-2-2006
20:01

 

Daar gaat dan een soevenir.
(hoe gaan we u dit jaar dan herkennen in de verdon?)
Alé sterkte en ik hoop dat de niewe trotse eigenaar er even goe voor zorgt.
 
----------------
May the best of your past, Be the worst of your future.

 

 

Mr. Swelly
vaste klant
411 posts

28-2-2006
08:57

www
 

Hoe zul je me herkennen?
Hopelijk groter, nieuwer en glimmender.
Als we dan nog eens uitgeregend worden in de Verdon zal een feestje met 5 in de bus geen probleem meer zijn!!

Misschien wordt het wel eens tijd dat ik naar een andere avatar zoek... Kwestie van vooruit te gaan in 't leven
 
----------------
Free your ass and your mind will follow!

 
[last edited on 2006.02.27 22:40:00]
 
[last edited on 2006.02.28 08:56:11]
 
[last edited on 2006.02.28 08:57:14]

 

 

Herman De Kegel
waar is mijn persoonlijke barkruk?
843 posts
No bolts, just nuts/guts

28-2-2006
18:53

 

Misschien een Figure 4?

 

 

Mr. Swelly
vaste klant
411 posts

2-3-2006
18:54

www
 

Sorry papa, maar ik ben nu eenmaal een strandjeannet...
 
[last edited on 2006.03.02 18:54:47]

 

 

Herman De Kegel
waar is mijn persoonlijke barkruk?
843 posts
No bolts, just nuts/guts

2-3-2006
19:28

 

Hoe heb ik het zover kunnen laten komen????

 

 

Mr. Swelly
vaste klant
411 posts

3-3-2006
19:16

www
 

Je zult me moeten aanvaarden zoals ik ben, vader

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

3-3-2006
20:37

 

gelieve jullie huiselijke kwesties ergens anders te regelen

 

 

Mr. Swelly
vaste klant
411 posts

4-3-2006
09:32

www
 

Sorry BZ, maar het is immers belangrijk dat een kind zich aanvaard voelt door z'n ouders. George W Bush en Napoleon hebben zich nooit aanvaard gevoeld en kijk eens wat ervan gekomen is... Het zou spijtig zijn dit verder te laten evolueren in de slechte richting. Dus papa aub: strandjeannet of niet, het is mede dankzij uw zaad dat ik hier op deze wereld terecht gekomen ben. Om me beter te begrijpen moet je eens meekomen naar de atlantische oceaan als er een mooie swell, met een lichte offshore wind, is (om dan nog te zwijgen van al die mooie madammen). Je zult merken dat er vreemd genoeg enkele gelijkenissen met het rotsklimmen zijn.

 

 

theboss
BCN founder
4101 posts

5-3-2006
21:50

www
 

Het lijkt hier momenteel nogal sterk op een emo-programma op de VTM

Hebben jullie je zakdoek mee?

G

 

 

Mr. Swelly
vaste klant
411 posts

6-3-2006
11:20

www
 

Boss, dit is nog beter dan VTM. Het gaat hier namelijk over echte emo's en real-life: de verzoening van vader en zoon!!! "Het leven zoals het is" kan nog veel leren uit deze topic.

 

 

Herman De Kegel
waar is mijn persoonlijke barkruk?
843 posts
No bolts, just nuts/guts

7-3-2006
20:25

 

@Boss: lijk echte klimmers gebruiken we onze zakdoek om de zooltjes van ons pa's te reinigen... snot vegen we weg met de achterkant van onze hand (want de voorkant hebben we nodig om te klimmen)

 

 

Mr. Swelly
vaste klant
411 posts

9-3-2006
18:46

www
 

Ik zal veel zakdoeken meenemen met Hemelvaart!