Alle discussies over nieuwe routes, niveaus, uitgebroken grepen, slechte hakenstand, knappe herhalingen, vogeltjes... alleen in België!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Nieuwe route op de Jeunesse ??????????

tweecplus 10 2608 4-5-2007 20:55  

Laatste

tweecplus
tooghanger
184 posts

1-5-2007
10:11

 

Nieuwe route op de Jeunesse ??????????

Nieuwe route id Jeunesse tss Madonne en Manon met nieuwe brochen ?? Wie, naam ,?????

Ik dacht aan 6b+/6C ??? Nogal blok....

 

 

Guy Van den Bergh
laatst gezien op de Al'Legne
511 posts

2-5-2007
10:18

 

only for pussy's 6a

 

 

theboss
BCN founder
4101 posts

2-5-2007
14:52

www
 

Was de bouwvergunning in orde?

G

 

 

Kris 'xke' Smekens
ultimate chuffer
571 posts
failure never hurt anyone , until now ....!!

2-5-2007
16:56

 

@ Guy

hebt ge voor te equiperen geen KVB niv 6 nodig niet dat dat bij u een probleem zal zijn maar kwestie dat ons Freya niet kan beginnen muggenziften
 
----------------
failure never hurt anyone , until now ....!!

 

 

Velociraptor
een waterke aub!
17 posts

2-5-2007
18:23

 



Was de bouwvergunning in orde?



Dat wordt werk voor het Debolting Team...

 

 

Guy Van den Bergh
laatst gezien op de Al'Legne
511 posts

2-5-2007
19:17

 

heb ineens een kb10 aangeschaft!
is het goed geequipeerd x-ke? om de meter een brochke of moest het om de 75cm zijn

 

 

Kris 'xke' Smekens
ultimate chuffer
571 posts
failure never hurt anyone , until now ....!!

4-5-2007
16:42

 

woehahaha das een goeie , wacht maar tot mijn 'freyr - gevoel' terug is ...
nee serieus als da door u geequipeerd is kunt ge er wel van uit gaan dat het doordacht is gebeurd


ps : alle 8e graads routes perfect gezekerd ? klim maar ne keer schwarz om de eerste broche in den bombe in te pikken , garantie zit ge met touw achter uw been . er steken idd wel geen blokken die ge kunt raken maar ik kan u verzekeren dat ge met uwe kop eerst vliegt ...en doet ni goed -> wil hier geen afbreuk doen aan schwarz , is een geweldige route maar is toch wel luchtig gezekerd met momenten , echter zonder gevaar om te vallen
 
----------------
failure never hurt anyone , until now ....!!

 

 

Luca
tooghanger
84 posts

4-5-2007
18:49

 

Liefst maximaal om de 2,5M dan kan ik de volgende haak inpikken terwijl ik op de vorige sta. Veel handiger om iets a vue geklommen te krijgen.

 

 

wal
tooghanger
143 posts

4-5-2007
18:51

 


ps : alle 8e graads routes perfect gezekerd ? klim maar ne keer schwarz om de eerste broche in den bombe in te pikken , garantie zit ge met touw achter uw been . er steken idd wel geen blokken die ge kunt raken maar ik kan u verzekeren dat ge met uwe kop eerst vliegt ...en doet ni goed -> wil hier geen afbreuk doen aan schwarz , is een geweldige route maar is toch wel luchtig gezekerd met momenten , echter zonder gevaar om te vallen

ik ben de tel kwijt geraakt dat ik daar ben gevallen, maar met de kop eerst kan ik me niet herinneren, ook nooit gezien, wij moeten eens afspreken want ik wil dat wel eens zien. En voor degenen voor wie het wat te luchtig is kan altijd een topropeke installeren langs boven.

le_commandant,
wal

 

 

Guy Van den Bergh
laatst gezien op de Al'Legne
511 posts

4-5-2007
20:55

 

'nee serieus als da door u geequipeerd is': ben al enkele jaren niet meer op jeunesse geweest.
Ik dacht dat alleen in bomal en pepinster de routes om de meter mochten liggen....