Heb je wat te koop of ben je op zoek naar een tweedehandse item? Hier moet je wezen! Ook voor verloren voorwerpen. Inlichtingen vragen doe je in het café!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Zoek dringend D-schoenen om te lenen

stoosh 10 3444 29-1-2018 17:28  

Laatste

stoosh
een waterke aub!
10 posts

30-7-2010
11:01

 

Zoek dringend D-schoenen om te lenen

Hallo,

Ik vertrek morgenavond naar zwitserland, maar heb nog steeds geen goed paar D-schoenen in mijn maat (47)kunnen vinden om te lenen/huren. Kan iemand me uit de nood helpen aub?

Ik ben van Meise, omgeving Brussel

Groeten

 

 

Rudi Frankinouille
waar is mijn persoonlijke barkruk?
524 posts
Ik heb laagtevrees...

29-7-2010
19:06

www
 

De Berghut

Daar al eens gehoord?
www.berghut.be

 

 

stoosh
een waterke aub!
10 posts

30-7-2010
08:59

 

ja, ik heb reeds de meeste bergsportwinkels gebeld en ze hebben die maat spijtig genoeg niet..

 

 

DJ
waar is mijn persoonlijke barkruk?
592 posts

30-7-2010
10:41

 

uw schoenmaat vermelden zou misschien al helpen!

 

 

stoosh
een waterke aub!
10 posts

30-7-2010
10:58

 

oei, Ik wist niet ddat ik dat was vergeten te vermelden

Mijn schoenmaat is 47

 

 

Lieven
waar is mijn persoonlijke barkruk?
646 posts

30-7-2010
13:55

 

Je kunt er ter plaatse waarschijnlijk wel te huur vinden.

L.

 

 

stoosh
een waterke aub!
10 posts

30-7-2010
14:07

 

ja, dat zal dan de enige oplossing zijn.

 

 

danieljohnsonltd
een waterke aub!
1 posts

17-2-2016
17:40

 

Lening bieden nu aanvragen 2%

Hoi,
Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, lening huis, auto lening, studenten leningen, consolidatie van schulden leningen, ongedekte leningen, risicokapitaal, enz .. Of ben je al een lening geweigerd door een bank of een financiële configuratie van een of meer redenen. Je liever hun krediet oplossingen! Ik ben een dominee, een particuliere geldschieter, de kredietverlening aan bedrijven en particulieren in een lage en betaalbare rente van 2%. Geïnteresseerd? Neem contact met ons op voor de behandeling van de lening om de overdracht te volgen binnen 48 uur. CONTACT: [email protected]

toepassingsdetails

Naam:
Geboortedatum:
Geslacht:
Burgerlijke staat:
Adres:
plaats
Status:
Postcode:
land:
Telefoon:
E-mail:
Staat Doel van de lening:
Leenbedrag:
Lening Duur:
Maandelijks netto-inkomen:

Terug naar me zo vlug mogelijk met de bovenstaande informatie voor meer informatie.
Hoop van je te horen.
Bedankt en God zegene u,
Pastor Daniel Johnson

 

 

Pastor Marshall
een waterke aub!
1 posts
Pastormarshall

28-7-2017
15:00

 

leningen

Wij bieden flexibele leningen en financiering voor diverse projecten om de gebruikelijke strikte procedures te vermijden. Deze financiering laat een klant toe voor zo laag als 2 lage rentevoeten over een periode van 2-45 jaar genieten van afschrijving - 2% per jaar. Wij kunnen een lening / financiering goedkeuren tot USD 80.000.000,00 of meer, afhankelijk van het type bedrijf. Wij financieren voor: [email protected]

Pastormarshall