Blessures, medisch leed en voeding voor klimmers.
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Golf (of klim) elleboog?

Climber 24 9619 29-4-2010 11:15  

Laatste

beton
tooghanger
128 posts

29-1-2010
11:04

www
 

ter info : ik heb er een 4tal kine-sessies opzitten en de ontsteking is spectaculair verbeterd. Of het nu door de kine-sessies komt, of vanzelf is weggetrokken, laat ik in het midden.

Ik heb er ook al terug een paar bouldersessies opzitten, en dat lijkt ook geen extra pijn te veroorzaken.

Me happy.

 

 

VHS
krijg ik een pintje?
29 posts

27-3-2010
21:44

www
 

aan Bruno M.

K ben zelf nu drie jaar gestopt en ben na 12 jaar klimmen begonnen met alle middeltjes dat je hierboven vind. Je zal zo vlug mogelijk alles eens moeten proberen maar eerst veel geduld hebben. Ik ben ook verschillende keren gestopt en herbegonnen, nu na drie jaar rust en verschillende therapieen nog steeds last.

Ik denk dat recuperatie training een goede optie is. De (elle)boog kan niet steeds gespannen staan. Het beste is niet meer in zaal maar buiten. Het is de duur en herhaling van de belasting dat belanrijk is. Het komt er op neer van de juiste rust te bekomen tijdens een klimsessie), in zaal is dat dus miniem.
Wees voorzichtig en geduldig anders kan het nog lang aanslepen....

Stijn.

 

 

Bruno M
vaste klant
215 posts

14-4-2010
01:12

 

Zeg Beton, naar welke kinesist ben jij geweest?

 

 

beton
tooghanger
128 posts

29-4-2010
11:15

www
 

ow, sorry dat ik het zo laat zie, Bruno.

'k Ben naar een kinesist geweest vlak bij 't stadspark. Ik kan u wel meer nuttige informatie geven als ik thuis ben

'k Heb het nu overigens zitten aan m'n andere elleboog, .. binnenkort maar weer eens starten met kinesessies, i guess