Het aloude BCN Café. Het staat je vrij hier alle soorten berichten te posten, zolang ze maar met klimmen te maken hebben.
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

BLOKOPEN2010

Simon 34 4066 15-1-2010 16:40  

Laatste

Simon
tooghanger
54 posts

9-11-2009
09:36

www
 

BLOKOPEN2010

Over 2 maanden is het weer zover: de eerste klimwedstrijd van 2010, BLOKOPEN2010!

BLOKOPEN2010 heeft ditmaal extra veel makkelijke boulders! Alle klimmers kunnen dus meedoen!

Inschrijven kan vanaf dinsdag 10 november.

Voor meer info:
http://blokopen.belclimb.net
www.klimzaalblok.be

 

 

beton
tooghanger
128 posts

28-12-2009
14:25

www
 

ingeschreven

Ik ben ingeschreven, .. met amper 6 maanden klimervaring heb ik me als doel aangemeten : niet laatst eindigen =]

 

 

Bruno M
vaste klant
215 posts

28-12-2009
18:11

 

Beton gij klimt 6 b, niet zagen hé

 

 

Simon
tooghanger
54 posts

31-12-2009
23:12

www
 

RECORD - Blok Open 2010

Het aantal inschrijvingen voor BLOKOPEN2010 is reeds boven de 130!

Dat is hoe dan ook een record voor Klimzaal Blok, waar al vele wedstrijden zijn gehouden.

Schrijf je nog snel in, want over enkele dagen zal de limiet van 150 worden bereikt!


 

 

Simon
tooghanger
54 posts

2-1-2010
23:51

www
 

Vrijwilligers !!!

Om alle 150 klimmers vlot te laten klimmen op de BLOKOPEN-boulderwedstrijd is Klimzaal Blok te Antwerpen nog op zoek naar vrijwilligers!

We zijn vooral op zoek naar scheidsrechters. Heb je nog nooit gejureerd, geen zorgen want je ontvangt ruim op voorhand de benodige info.

Kan jij zondag 10 januari 2010 een handje helpen? Twijfel dan niet! Stuur een mailtje naar [email protected] of surf naar www.blokopen.be voor meer info!

Alle vrijwilligers krijgen drank- en eetbonnetjes, een speciale BLOKOPEN2010-medewerkers-t-shirt en eeuwig respect!

Wij danken alvast iedereen!

Simon Geerts.

 

 

Simon
tooghanger
54 posts

2-1-2010
23:52

www
 

Vrijwilligers !!!

Niet twijfelen, gewoon doen!

 

 

RoxyWerner
vaste klant
236 posts
We live our life in our own way, never really listened to what they say, the kind of faith that doesn't fade away, WE ARE THE TRUE BELIEVERS !

3-1-2010
20:03

www
 

is't volzet, of is er nog plaats ??

gewoon uit nieuwsgierigheid, want ik ben ingeschreven...

 

 

Simon
tooghanger
54 posts

4-1-2010
21:30

www
 

Laatste inschrijvingen

De inschrijvingen van de Blok Open zijn een groot succes.
Jammer genoeg sluiten de inschrijvingen daarom op maandag 4 januari 2010 om 23u59, vannacht dus.
Inschrijven op de dag van de wedstrijd is niet mogelijk!

Klimzaal Blok is echter nog dringend op zoek naar medewerkers voor de Blok Open.
Twijfel niet en stuur en mailtje naar: [email protected], of kijk op www.blokopen.be voor meer info.
Tot ziens op Blok Open!

 

 

Simon
tooghanger
54 posts

4-1-2010
21:38

www
 

meer dan 150

De vooropgestelde limiet / doel van 150 is overschreden, en dat al 6 dagen voor de wedstrijd.

De verwachtingen zijn hoog, en dat mag ook

 

 

Simon
tooghanger
54 posts

4-1-2010
22:32

www
 

Inschrijvingen stopgezet

De inschrijvingen zijn nu al stopgezet!
Inschrijven voor Blok Open 2010 is vanaf nu onmogelijk.

Iedereen die zich reeds ingeschreven heeft, heeft normaal een bevestigingsmail gekregen.

Inschrijvingsgeld dient op voorhand te worden betaald, betalen op de dag van de wedstrijd willen we vermijden.

 

 

beton
tooghanger
128 posts

5-1-2010
10:07

www
 

vrijwilligers

Mogen niet-klimmende geïnteresseerden zich ook aanbieden als vrijwilliger?
Ik denk dat ik misschien zo wel wat volk kan versieren.

(Wat zou hun taak dan zijn, trouwens?)

*edit* staat er toevallig een deelnemerslijst online?

 

 

Simon
tooghanger
54 posts

5-1-2010
11:47

www
 

Vrijwilligers en deelnemerslijst

Beste,
Zie dat je veel volk versiert, want we hebben ze nodig Uit ervaring weten we dat vooral motivatie en gezond verstand telt, meer dan klimervaring. Je mag me een mailtje sturen ( [email protected] ) of Sepp van Klimzaal Blok verwittigen. We kunnen dan verder afspreken.

Alle vrijwilligers krijgen drank- en eetbonnekes, een speciale t-shirt voor vrijwilligers en eeuwig respect! Uiteraard genieten zij van een bijzonder perspectief op het evenement.

De deelnemerslijsten staan online op http://www.blokopen.be/?page_id=47 . Alle deelnemers krijgen ook een van de dagen een deelnemerslijst opgestuurd met hun startnummer, zodat het aanmelden vlotter gaat.

Vragen of commentaar, stuur een mailtje naar bovenstaand adres!

Simon, hoofdscheidsrechter Blok Open 2010

 

 

beton
tooghanger
128 posts

5-1-2010
15:28

www
 

shizzle

Ik zal eens een mailtje sturen naar enkele potentieel geïnteresseerden, en laat wel iets weten.

x

*edit* geen jonathan thomas, nico mathieux, nico farcy, jochen adriaensens, .. what happened ?

 

 

brecht
een waterke aub!
5 posts

5-1-2010
16:39

 

hoeveel mogen er eigenlijk naar de finale

 

 

kptzeppoz
tooghanger
183 posts
just trust it!

5-1-2010
17:29

www
 

@ beton,

Jochen Adriaensens bouwt mee aan de routes en zal uiteraard wel aanwezig zijn om te jureren, Nico Farcy heeft zich jammergenoeg redelijk hard bezeerd bij een val tijdens het skien (knie + enkel kapot), Nico Mathieu heeft examens en kan/mag daarom niet komen, John heb ik nog niet gehoord, maar ik vermoed dat hij in het buitenland zit momenteel, hij komt uiteraard wel in aanmerking voor een wildcard.

tot zondag en alvast bedankt voor de moeite om vrijwilligers te ronselen.

Sepp

just trust it!

 

 

kptzeppoz
tooghanger
183 posts
just trust it!

6-1-2010
00:30

www
 

Aan alle deelnemers van de wedstrijd nu zondag...de klimzaal is vanaf donderdagochtend OFF LIMITS voor jullie...dit om het spieken tegen te gaan dus woensdag klimmen kan nog.
voor de niet-deelnemende medemensen, we halen de muren stuk voor stuk leeg => de muur die bebouwd wordt, wordt telkens leeggehaald dus er zal zeker nog te klimmen vallen tot en met donderdag, vanaf vrijdag zal er steeds minder blijven staan met als uiteindelijk gevolg een zaal met alleen maar wedstrijdroutes en dus gesloten voor publiek op zaterdag.
vanaf maandag zijn we uiteraard terug open zoals normaal en zullen we aan een hels tempo de wanden terug beginnen volzetten zodat de zaal asap weer op volle toeren kan draaien.

bedankt voor jullie begrip!

just trust it!

 

 

kptzeppoz
tooghanger
183 posts
just trust it!

6-1-2010
10:41

www
 

Nog een kleine maar heel belangrijke mededeling...aangezien het zondag SUPERdruk zal zijn in de zaal (meer dan 150 klimmers)willen we vragen aan de mensen die hun (kleine) kinderen willen meenemen om dit liever NIET te doen...ik weet het we hebben een prachtige olifant + kinderwand, maar deze zullen ook voor de wedstrijd gebruikt worden en zodoende zal er geen plaats over zijn voor de kids om te spelen...=> spelen tussen de klimmers wordt zondag ronduit gevaarlijk en wordt dan ook ten stelligste afgeraden! Dit om zeer pijnlijke aanvaringen tussen klimmers van 70 kilo en kindjes van 20 kilo absoluut te vermijden!

bedankt voor uw begrip

Sepp

just trust it!

 

 

Xiao Lin
een waterke aub!
14 posts

7-1-2010
13:18

 

Hallo,

Zijn er deelnemers die zich hebben ingeschreven maar bij nader inzien zondag toch NIET kunnen deelnemen?

Kheb nog twee maten die de plaatsen anders wel willen innemen. Het zit te vol blijkt.

Lin.



 

 

beton
tooghanger
128 posts

11-1-2010
09:42

www
 

thx

Merci aan Simon, Sepp en de rest van de crew voor een geslaagde Blok Open!

 

 

Hube
Master Chief
5488 posts

11-9-2012
21:32

www