De oplossing voor wie even geen zin heeft om te werken of studeren. Als het met klimmen te maken heeft, dan moet je hier niet zijn!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

(split) Gezever met geweetwelwie

paulus 84 4378 6-7-2008 20:53  

Laatste

heidi
funny bunny
2344 posts

27-4-2004
09:10

 

eigenlijk nog es een thread die een lach op mijn gezicht brengt
 
----------------
bunnies have more fun

 

 

vedette
is't irritant genoeg?
172 posts
America is the only country that went from barbarism to decadence without civilization in between

27-4-2004
11:56

 

het volk wíl mij, heeft mij nodig, wil achterklap en vals gespuis. stefke heeft me nodig, joris wil mijn vriend worden, robbe wil indruk op me maken en heidi-aka-funnycunt wilt... keep on trying ppl. Behalve heidi...kvind da ni zo leuk.

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

10-12-2012
14:45

 

Ontslagen uit het ziekenhuis na je val in l'aspirant? Op kop echt moeilijk hé. Zeker gevallen aan den pied à main ter hoogte van den derde haak. Doordat jij natuurlijk de grote expert bent inzake rotsklimmen, heb je eens een slordigheidsfoutje gemaakt. Je achtknoop aan je materiaallus hangen is echt niet goed hoor . Om dan nog maar te zwijgen van het feit dat je bij het tweede setje je touw verkeerd had ingepikt.
 
voor de kenners, http://www.belclimb.be/route_detail.asp?mode=route&routeID=502

----------------
"Whatever you can do, or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it."

 
[last edited on 2004.04.27 12:06:01]

 

 

vedette
is't irritant genoeg?
172 posts
America is the only country that went from barbarism to decadence without civilization in between

27-4-2004
12:49

 

hoe doe jij de crux dan?

 

 

Robbe
the spam club
2123 posts

27-4-2004
16:02

 

ik moet geen indruk maken op mensen hoor.
zoals ik dus gezegd had:


geen zin dat ze ook over mij beginnen lachen


maar ja. sorry dat ik een leven heb hé
 
----------------
"Gravity is a myth, the Earth sucks."

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

27-4-2004
19:09

www
 

Trek het U ni aan dat ze lachen met U, het belangrijkste is dat ge u goed voelt zoals ik.
Ze lachen dagelijks met mij, who cares, its my job, en ik wordt er nog voor betaald ook.
 
----------------
http://users.pandora.be/ghost.buster/

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

27-4-2004
19:21

 


hoe doe jij de crux dan?


wel, als je de bewuste greep vast hebt met rechts, zet je je linker voet op het miniregletje ter hoogte van je knie, met rechts goed in de schouder gaan om dan met links een aflopende reglette te gaan halen, die dan gewoon blokkeren, met de rechterhand zoek je nu een heel fijne mono voor de pink (max diameter 6mm), rechtervoet op de bewuste pied à main greep zetten en dan dynamisch doorgaan naar de volgende bak.

Hopelijk zal het je de volgende keer wel lukken. We zullen alvast voor je duimen
 
----------------
"Whatever you can do, or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it."

 
[last edited on 2004.04.27 19:21:43]

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

27-4-2004
19:21

 

tsssss, nu nog niks van u streken verloren? Tja, spijtig...dan vrees ik dat het hopeloos wordt voor V...geen genezing meer mogelijk...


stefke heeft me nodig


(kruipt vanonder zijne stoel) inderdaad, der moet toch iemand zijn op wiens kap ik af en toe eens kan zitten. Doet goed af en toe...

En natuurlijk om ook eens een sukkelaar/krabber in een 2 te zien...der moete toch een aantal zieligaards zijn die hem doen...
 
----------------
www.geocities.com/lovelymountain Why do I climb Mountains? Because they're there. (Mallory)

 

 

popol
bleau-kids generator
2947 posts
late night spammer

27-4-2004
19:30

 


hoe doe jij de crux dan?


Is er een crux in een 2'ke? De rest is dan allicht gemakkelijker dan de trap naar mijne kelder..

 

 

matchscratch
tooghanger
123 posts
Because they are there...

27-4-2004
20:11

 

whuhahahahhahahahahahhahahahahhah

 

 

vedette
is't irritant genoeg?
172 posts
America is the only country that went from barbarism to decadence without civilization in between

27-4-2004
22:55

 

correctie
2+

is een groot verschil!
dank u

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

27-4-2004
23:29

 

hehe, die was zielig V...ik vrees dat hier afgaat als een gieter...oefen inmiddels nog wat op uw keldertrap
 
----------------
www.geocities.com/lovelymountain Why do I climb Mountains? Because they're there. (Mallory)

 

 

vedette
is't irritant genoeg?
172 posts
America is the only country that went from barbarism to decadence without civilization in between

28-4-2004
12:36

 

zucht...

 

 

Eric
tooghanger
147 posts

28-4-2004
12:48

www
 


inderdaad, der moet toch iemand zijn op wiens kap ik af en toe eens kan zitten. Doet goed af en toe...


Compensatie Stefke? Kreeg je niet genoeg knuffels van uw mama vroeger misschien? Of is't misschien weer af me u lief omdat ze u laten staan heeft voor een andere (betere) klimmer?

@Vedette: ik weet nog een aantal 3 minnekes staan in Beez...misschien kunnen we samen de passen eens gaan uitwerken in toprope

 
----------------
Being sarcastic is a way of living!

 

 

Robbe
the spam club
2123 posts

28-4-2004
14:35

 

ik heb daar ook nog een paar routes waar ik niet boven ben geraakt.
maar tzijn geen 3tjes hoor, mischien een reden waarom ik nog niet ben boven geraakt omdat ik geen tijd meer had.

succes met die 3'tjes hé!
 
----------------
"Gravity is a myth, the Earth sucks."

 

 

vedette
is't irritant genoeg?
172 posts
America is the only country that went from barbarism to decadence without civilization in between

28-4-2004
16:49

 

trouwens...ik denk dat ik meer via ferrata ervaring heb dan julli allemaal samen!

 

 

Imaran
ne charme woko alstublief
2066 posts

28-4-2004
16:59

 

Goh, wat een prestatie zeg. We zijn diep onder de indruk...

 

 

Robbe
the spam club
2123 posts

28-4-2004
17:17

 

idd proficiat! dat moet best wel zwaar geweest zijn!!
 
----------------
"Gravity is a myth, the Earth sucks."

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

28-4-2004
17:44

 



idd proficiat! dat moet best wel zwaar geweest zijn!!
quote]

Inderdaad...de gids volgen 

----------------
http://www.geocities.com/lovelymountain Why do I climb Mountains? Because they're there. (Mallory)

 
[last edited on 2004.04.28 17:44:33]
 
[last edited on 2004.04.28 17:44:54]

 

 

Robbe
the spam club
2123 posts

28-4-2004
17:45

 

huh, welke gids, je moet enkel die kabel volgen bij via ferrata.
 
----------------
"Gravity is a myth, the Earth sucks."