De oplossing voor wie even geen zin heeft om te werken of studeren. Als het met klimmen te maken heeft, dan moet je hier niet zijn!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Dagjesmensen

Tijl 131 3342 29-6-2005 12:42  

Laatste

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

25-2-2004
17:39

 

dit is niet klimdaten hé , gewoon polsen wie er al dan niet komt
 
----------------
A man is only as big as the dreams he dares to live

 

 

Tijl
moderator, maar dan wel de verslaafde versie
5207 posts
Climbing is the art of finding a possibility in something that is seemingly impossible.

26-2-2004
12:12

www
 

t was maar een plagerijtje
Maar hoe zit dat hier met die wakkere uren van de dag?
T
 
----------------
The time to start training is when you stop improving - Ben Moon

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

1-3-2004
12:47

 

Wakkere uren?

Als ik niet in m'n bed lig...daar stopt voor mij de logica!

Bij afwezigheid bij de vroege vogels hier m'n groet aan de nieuwe week (straks eens verlof vragen voor morgenavond....dinsdag=bleaudag )

 

 

soulman
tooghanger
141 posts

1-3-2004
16:25

 

ge kunt het echt niet laten hé schaap?
tzal wederom druk zijn.

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

1-3-2004
16:43

 

Ons boulderschaap raakt zowaar verslaafd aan die gentse boulderzaal. Ik ga vanaf donderdag mijn blokkracht eens proberen om te zetten in continuïteit voor het Vlaams studentenkampioenschap.
 
----------------
A man is only as big as the dreams he dares to live

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

22-3-2004
11:39

 

Bij gebrek aan een betere plaats voor deze post

vandaag gevonden in mijn mailbox:

Levenswijsheid:

"Een vrouw achternalopen doet niemand kwaad; de ellende begint pas als men haar ingehaalt heeft"
 
----------------
"Whatever you can do, or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it."

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

22-3-2004
11:52

 

Ik zie dat Lieven hier weer goed bezig is geweest met posten...tsssss...

Waarom zo druk posten? Hebt een beetje 'spam'-trekjes vind ik...wat is er aan de hand? Zit die 5 of 6 jou dwars?
 
----------------
www.geocities.com/lovelymountain Why do I climb Mountains? Because they're there. (E. Hilary)

 

 

Bavo
ik wil Belgisch bier!!!!!!
1439 posts

22-3-2004
12:49

 

u blijkbaar wel?

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

22-3-2004
12:50

 

Nee, ni echt
 
----------------
www.geocities.com/lovelymountain Why do I climb Mountains? Because they're there. (E. Hilary)

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

22-3-2004
13:20

 

maar nee, dat doet er echt niet toe Voor het moment heb ik andere zorgen. Als ge weg zijt op skivakantie zal ik eens een tegenoffensief inzetten
 
----------------
"Whatever you can do, or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it."

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

9-4-2004
16:17

 

Ik zat net ff op het prikbord va climbing.nl te kijken, en op dit moment is daar een prachtige discussie gaan over de prijs van een klimbeurt. Een zaal (de Cave) vraagt daar 12,5 EURO . En zeggen dat ge in België in de meeste zalen met 5 à 7 euro toekomt als ik me niet vergis
 
http://prikbord.climbing.nl/berichten/53190.html

----------------
"Whatever you can do, or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it."

 
[last edited on 2004.04.09 16:17:54]

 

 

Imaran
ne charme woko alstublief
2066 posts

9-4-2004
17:32

 

He, das een uitzondering hoor die dure inkom. Bij de meeste andere klimzalen ligt de inkom een stuk lager

Maar je hebt gelijk, het is een beetje een vreemde redenering die er daar uit de doeken gedaan wordt.....

 

 

Nico W
soms ga ik ook klimmen
1057 posts
The ground is a harsh spotter.

10-4-2004
11:24

 

Merk op dat van bij de introductie van de klimzalen in België de prijzen praktisch ongewijzigd gebleven zijn. Ok, klimzalen trekken nu meer volk dan vroeger, maar het blijft toch een mooie prestatie van die mensen om aan die prijs klimbeurten te blijven aanbieden. ?7 vandaag is niet bepaald hetzelfde als 280fr toen.
 
----------------
God used to be my co-pilot, but we crashed in the mountains and I had to eat him.

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

10-4-2004
11:45

 

En bovendien krijg je in bepaalde klimzalen als lid van VBSF / BAC nog eens korting zodat je soms maar 5? of zelfs minder moet betalen. (zeker bij het gebruik van 10-beurtenkaarten )
 
----------------
"Whatever you can do, or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it."

 

 

Imaran
ne charme woko alstublief
2066 posts

10-4-2004
21:08

 

Bij sommige klimzalen krijg je hier ook wel korting als je NKBV-lid bent, en arme studenten krijgen ook bijna altijd korting....

 

 

Toffee
soms ga ik ook klimmen
3933 posts

10-4-2004
23:57

 

En waar krijg je korting voor kroostrijke gezinnen?
Als ik met mijn kroost naar een klimzaal ga, ben ik doorgaans rond de 22 EUR kwijt (zonder consumpties uiteraard...)

 

 

klimfreak
waar is mijn persoonlijke barkruk?
587 posts
I wanna climmmmmmmb!

8-10-2004
16:19

 

Anders moeten we de deze ook eens heropstarten/bumpen. In afwachting van de volgende post in mijn reorganisatie van de woordassociaties kan ik hier dan een beetje komen zeveren. Wie zevert er mee?
klimfreak
 
----------------
4MgCO3Mg(OH)24H2O is my dope

 
[last edited on 2004.10.08 16:19:14]

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

2-11-2004
11:26

 

Ikke, maar 'k vraag mij af of het hier altijd zo stillekes is 's morgens

Anyway, als er gezeverd moet worden, laat maar iets weten he

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

2-11-2004
13:34

 

Zeveren...wie waar??????? Der zijn forums met een speciale 'zeverhoek' hé...ken er wel zo eentje...
 
----------------
Putain, que la montagne est belle,mais qu'elle nous coûte cher...(hommage à P. Berhault).....www.klimfoto.tk

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

2-11-2004
17:51

 

Heb ik u iets gevraagd?