Heb je wat te koop of ben je op zoek naar een tweedehandse item? Hier moet je wezen! Ook voor verloren voorwerpen. Inlichtingen vragen doe je in het café!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Verloren voorwerpen in de klimzalen

kptzeppoz 5 1771 19-1-2011 13:10  

Laatste

kptzeppoz
tooghanger
183 posts
just trust it!

18-1-2011
15:15

www
 

Verloren voorwerpen in de klimzalen

Omdat er gigantisch veel spullen bij ons (BLOK) en in alle andere klimzalen vergeten worden, deze topic hoopt hier wat oplossing in te brengen...dus als ge denkt iets te vergeten zijn in 1 of andere klimzaal of ge hebt iets gevonden ...=> dump het hier en hopelijk wordt de 5 kubieke m/jaar kledij/pofzaken/klimschoenen dan misschien gereduceerd naar 3,5 kubieke m/jaar
dus wat betreft BLOK;
maandagmiddag het 'toppunt van verloren voorwerpen in klimzalen' gevonden...nl een GOURMET/RACLETTE-stel voor 8 personen!
is dit een hint ivm de snacks in de klimzaal of doodgewoon vergeten...
op te halen binnen de openingsuren aub, anders gaat het naar de kringloopwinkel

just trust it!

just trust it!

 

 

jaapi
tooghanger
185 posts
Climbing is not about holding on, it's about letting go...

18-1-2011
16:19

 

toevallig niemand een groene fleece gevonden in louvain la neuve. Merk Jack wolfskin, damesmodel.

Ilya quelqu'un qui a trouve un fleece (pull) de jack-wolfskin. vert (vertpomme?) et model pour dames. perdue a entre ciel et terre (louvain la neuve)

Merci

 

 

sans niveau
tooghanger
151 posts

18-1-2011
18:58

 

Bij ons een vals gebit, kunstbeen en een potje américain..

 

 

Renaat
soms ga ik ook klimmen
1178 posts

18-1-2011
22:38

www
 

Er is in Bleau ooit iemand een hele hoop lelijke stickers vergeten, die hingen zomaar aan de muren geplakt en zo.

 

 

beton
tooghanger
128 posts

19-1-2011
13:10

www
 

Ik vergeet elke keer wel iets, ... maar gelukkig weet ik "den bak" met al die kubieke meters verloren spullen ondertussen al goed staan.