Heb je wat te koop of ben je op zoek naar een tweedehandse item? Hier moet je wezen! Ook voor verloren voorwerpen. Inlichtingen vragen doe je in het café!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Scoutshemd in Durnal

Guido 5 2341 1-4-2011 10:27  

Laatste

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

29-3-2011
21:56

www
 

Scoutshemd in Durnal

Op 12 maart heeft iemand zijn beige scoutshemd vergeten in Durnal. Er staan verschillende jaartekens op en er is een paars rode das.
Dat hemd heeft een grote emotionele waarde voor de eigenaar.
Hij zou het graag terug zien.
Wie weet meer?

Mail naar rolmop AT gmail.com.
Of een telefoontje naar 0498 452729

 

 

SereN
tooghanger
153 posts

30-3-2011
07:50

 

Het KBF kan misschien nagaan welke scoutsgroepen er die dag permits hebben aangevraagd om te mogen klimmen?

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

30-3-2011
09:53

www
 

Een beetje verkeerd uitgedrukt, het is de scout die zijn hemd kwijt is en het graag terug wil.
Hij is het op 12 maart vergeten, dus ofwel heeft iemand het op zaterdag 12 maart of op zondag 13 maart meegenomen.
Indien de vinder dacht ik ga dat als souvenir gebruiken en liefst niet zijn naam doorgeeft kan hij mij als tussenpersoon gebruiken.

 

 

Rolmop
een waterke aub!
1 posts

1-4-2011
10:17

 

De dag na het plaatsen van dit bericht heb ik een mailtje gekregen van Scouts en Gidsen Vlaanderen dat mijn hemd was binnengebracht bij het hoofdsecretariaat in Antwerpen. Ik ben het gisteren kunnen gaan ophalen.

Guido, alvast zeer wel bedankt om het bericht hier even te plaatsen, als de vinder hier rondsurft, een nog grotere merci!

Ik kan weer fier tegen de rotsen gaan hangen!

Groeten,

Simon

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

1-4-2011
11:36

www
 

Enfin, ik ben blij dat ik dinsdag ook mijne goede daad heb gedaan.
Eens scout...

Nota: als iemand naar Durnal gaat: verwijder maar dat papier met de oproep welke op het paneel is geplakt en tot de vinder van dat hemd is gericht.