Heb je wat te koop of ben je op zoek naar een tweedehandse item? Hier moet je wezen! Ook voor verloren voorwerpen. Inlichtingen vragen doe je in het café!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

gestolen zaterdagavond 21 mei

lode 2 1529 23-5-2011 14:39  

Laatste

lode
krijg ik een pintje?
24 posts

22-5-2011
15:15

 

gestolen zaterdagavond 21 mei

edereen, zaterdagavond is er veel materiaal van mij gestolen aan klimzaal hungaria, als iemand iets verdacht zou vinden op kapaza, 2dehands ebay... laat dan aub zo snel mogelijk iets weten. hieronder staat een lijst van alle dingen. Alle informatie is welkom.

lode


Portefeuille eastpack (zwart) (pas, siskaart, bankkaart, diverse lidkaarten, buskaart hoge school met men naam op, 5 euro cashgeld)
Ipod (160 GB, zwart, serienr: 8K003A6C9ZU )
Bril (L-3 ,R-3,75)
Rugzak: Hagloffs Roc 32 (zwart met rode linten)
Touwzak Edelrid (grijs, schoudertas)
Slaapzak: the north face superlight, long
Klimgordel: Black diamond Ozone (felgroen)
Grigri Petzl (Blauw)
Musketon (zilver met blauw)
Klimschoenen scharpa Vapor V (oranje met velcro)
Klimschoenen Five Ten dragons (rood, veters met men naam op)
Pofzak Evolv (fluokleuren)
Klimtouw edelrid cobra (paars, 70 m)
2 boeken (the return of the bunny suicides, watchmen (grafische roman)
T-shirt zonder mouwen (felblauw met achterop in roze letters open blok)
korte broek, rip curl (grijs)


[email protected]
0478/91.08.24

 

 

EPWK
krijg ik een pintje?
22 posts

23-5-2011
14:39

 

Minitraxion verloren/Perdu minitraxion Freyr 110522

Aan een klimmer heb ik op zondag 22 mei 2011 mijn Petzl minitraxion (een soort stijgklem) uitgeleend. Het betreft een rood apparaat met een zilverkleurige karabiner eraan. De klimmer heeft deze na gebruik onder mijn auto gelegd op de parkeerplaats bij Freyr. Bij mijn terugkeer uit de rots lag deze niet meer onder de auto. Wie heeft het apparaat gevonden? Ik wil het graag terug (00316 1092 4184).

Dimanche le 22 may 2011 j'ai perdu mon Petzl Minitraxion. Qui a trouvez le appareil (au parking de Freyr)? Contactez moi (003161092 4184). Merci.