Alle discussies over nieuwe routes, niveaus, uitgebroken grepen, slechte hakenstand, knappe herhalingen, vogeltjes... alleen in België!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Pont a lesse

Pe 6 4530 22-4-2009 18:33  

Laatste

Pe
tooghanger
91 posts

22-3-2009
14:09

 

Pont a lesse

Staat pont a lesse hier ergens in de database bij de rotsmassieven (routedatabase) ? Zoja onder welke naam ,heb deze niet gevonden in de lijst.(of ik heb erover gekeken).

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

11-9-2012
21:28

www
 
 

 

Harald Swen
vaste klant
430 posts
Beta male

20-4-2009
15:13

 

Info gevraagd

Is er ergens informatie over de nieuwe routes in POnt a Lesse? Ik kan me niet voorstellen dat hier veel moeite is besteed aan herbehaken, kuis e.d. en dat er vervolgens niemand de moeite heeft genomen e.e.a. op papier te zetten.

Wat een drukte trouwens afgelopen zondag - klimschool met naar schatting 50 man/vrouw... Dan liever Freyr waar we met z'n vieren op de 5 Anes zaten.

 

 

Stijn
tooghanger
123 posts

20-4-2009
15:57

www
 

Hoi

er zijn denk ik wel schetsen in omloop ter voorbereiding van een nieuwe topo.

en klimschool, tja... is op voorhand aangekondigd op de KBF kalender, die kan je dus ontwijken.

 

 

Harald Swen
vaste klant
430 posts
Beta male

20-4-2009
16:53

 

Had alleen bij het passeren met de auto op weg naar de Trou last van de massa... Was gewoon verbaasd over de aantallen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd?

Als er iemand iets van info voor me heeft: mailen maar. Ben wel benieuwd of er nog wat moeilijkere routes bij zijn gekomen.

 

 

Thierry
vaste klant
248 posts

22-4-2009
18:33

 

Trou

Heeft iemand al tout en rondeur geprobeerd sinds die greep uitgebroken is ?