Alle discussies over nieuwe routes, niveaus, uitgebroken grepen, slechte hakenstand, knappe herhalingen, vogeltjes... alleen in België!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

les glucose

dirkvervoort 4 2567 15-6-2009 20:44  

Laatste

dirkvervoort
krijg ik een pintje?
43 posts

14-6-2009
09:37

www
 

les glucose

hey heb mijn setjes in 2de stuk (8b) laten hangen gelieve die dan ook te laten hangen tot volgende week hopen op goed weer maar als alles goed is zal dat wel lukken

 

 

RoxyWerner
vaste klant
236 posts
We live our life in our own way, never really listened to what they say, the kind of faith that doesn't fade away, WE ARE THE TRUE BELIEVERS !

15-6-2009
15:08

www
 

DE Condities ginder

Effe een vraagje omdat ik zie dat je daar de laatste weken al een paar keer gepasseerd bent.

Is gans de wand al droog op dit moment, ook de dalle met het vertrek van de 'opwarmroutes' ?

En ben je er de laatste dagen (na het regenachtige weer) nog geweest, en zijn de condities erop achteruitgegaan?

Misschien dat ik er in de loop van de week eens wil passeren (woensdag ofzo), en het zou handig zijn om op voorhand te weten dat we niet voor niets tot daar rijden....

Bij voorbaat dank, en succes met de route!

 

 

dirkvervoort
krijg ik een pintje?
43 posts

15-6-2009
19:50

www
 

hey

nee had er ook schrik vorige week een heel week regen en de route lag nog goed het water stroomt erblijkbaar langs onder uit en die gaten hebben we niet nodig nu had ik wel de indruk dat het daar minder had geregend dan hier was wel een beetje minder grip maar ca va wel
ben daar zaterdag eventjes om een poging te doen in 8b als je zin hebt

 

 

RoxyWerner
vaste klant
236 posts
We live our life in our own way, never really listened to what they say, the kind of faith that doesn't fade away, WE ARE THE TRUE BELIEVERS !

15-6-2009
20:44

www
 

thx voor uitleg en aanbieding, maar dit weekend zit klimmen er niet in...

Ge moogt wel in deze thread, of op mijn mail via de belclimb, nog eens een update van de condities geven na zaterdag, want der is vandaag serieus wat regen gevallen in d'ardennen...

Veel succes!