Alle discussies over nieuwe routes, niveaus, uitgebroken grepen, slechte hakenstand, knappe herhalingen, vogeltjes... alleen in België!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Hangende setjes in routes in Feyr

Seán 4 3706 19-6-2010 15:13  

Laatste

Seán
Ca Colle!!!
251 posts
DAS is good for you!

29-5-2010
10:55

 

Hangende setjes in routes in Feyr

Tip: Mensen die hun setjes hebben hangen in de moeilijke routes in Freyr halen die er beter uit... of ze zouden kunnen verdwijnen... niet door mij maar door de instanties die verantwoordelijk zijn voor het beheer van Freyr... ik heb inside informatie gekregen...er gaat binnenkort een actie komen... zeg ni dat je niet gewaarschuwd bent...

Ik ben het wel met hen eens. Dat is geen zicht om al die setjes daar te zien hangen, Freyr is geen klimzaal en het is nu niet echt ingewikeld om vlug een rappelleke te doen om de setjes er in te hangen voor je een poging trekt...

In de herfst vallen de blaren in de lente vallen de setjes.

 

 

Hube
Master Chief
5488 posts

30-5-2010
11:53

www
 

Dégaines à demeure à Freyr

Traduction du message de Sean:

Un conseil: les grimpeurs qui laissent leurs dégaines à demeure dans les voies les plus dures de Freyr feraient bien de les enlever... ou elles pourraient bien disparaître... pas par moi mais par les instances responsables de la gestion de Freyr... J'ai reçu des informations de source interne... il devrait bientôt y avoir une action. Ne dites donc pas que vous n'avez pas été prévenus...

Je suis de leur avis. Pas très joli de voir toutes ces dégaines pendre. Freyr n'est pas une salle d'escalade et il n'est pas difficile de faire rapidement un petit rappel pour pendre les dégaines avant de faire un essai...

En automne tombent les feuilles, au printemps les dégaines.

 

 

Mich
tooghanger
127 posts

10-6-2010
11:56

 

ende nog eens

 

 

sans niveau
tooghanger
151 posts

19-6-2010
15:13

 

wooeeeeeee