Alle discussies over nieuwe routes, niveaus, uitgebroken grepen, slechte hakenstand, knappe herhalingen, vogeltjes... alleen in België!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

juan B mira del luz

koendockx 7 2412 19-6-2010 15:16  

Laatste

koendockx
tooghanger
153 posts

7-6-2010
11:09

 

juan B mira del luz

Hoi

gisteren is er een toch wel goede voetsteun uit john b gebroken ...

ik weet niet wat de geplogenheden zijn ivm het al dan niet terugplakken van uitgebroken grepen , maar ik heb in de route toch al her en der met sica verstevigde steunen gezien

is er iemand die plaksel heeft om hem terug te plaatsen, wij hebben de steen voorlopig meegenomen zodat hij niet kwijt kan gaan


 

 

klaasw
tooghanger
143 posts

7-6-2010
13:28

 

zeker doen! en wie heeft er trouwens een goed bijtend zuur om al die gepatineerde grepen terug goed ruw te maken? daar moet ook dringend iets aan gedaan worden...

 

 

koendockx
tooghanger
153 posts

7-6-2010
14:21

 

ha klaas , jouw naam was idd al gevallen bij de personen die evt plaksel konden hebben , klopt dat ?
en zo ja kunnen we miss eens iets afspreken dan, heb er zelf geen ervaring mee .


groetjes

 

 

klaasw
tooghanger
143 posts

7-6-2010
20:49

 

ik denk ni da ge mijn sarcasme begrepen hed...

 

 

RoxyWerner
vaste klant
236 posts
We live our life in our own way, never really listened to what they say, the kind of faith that doesn't fade away, WE ARE THE TRUE BELIEVERS !

8-6-2010
13:54

www
 

Dees is briljant!!!


Lang geleden da'k nog ne keer met ne post op Belclimb hardop moest lachen, maar nu heb ik toch just aan m'n collega mogen uitleggen wat er zo grappig was...

 

 

koendockx
tooghanger
153 posts

8-6-2010
15:48

 

Bon, ik denk dat ik hier idd de flater van het jaar op mijn naam heb gezet, nice .

Ik ga nog wat trainen zodat ik hem hopelijk binnekort kan binnekoppen zonder bovengenoemde voetsteun dus.


 

 

sans niveau
tooghanger
151 posts

19-6-2010
15:16

 

opgepast dat je je setjes niet laat hangen in jer plakbeweging of het grote setjeskonijn komt ze doorknagen..