Problemen met de website? Iets lukt niet? Vragen over de website? Suggesties? Post ze hier!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Menu links

Pieter dp 12 2265 27-12-2003 17:56  

Laatste

Pieter dp
vaste klant
223 posts
if you let go you will not fall, you will fly

22-12-2003
11:27

 

Menu links

Voorstel:
Als je in de linkse menubalk iets kiest (bv. actualiteit, competititie, BCN forums, ...) dan is het item dat je gekozen hebt geen link meer.
Volgens mij zou het handig zijn moest dit wel zo zijn.
Als je nu op een deelmenu klikt (bv actualiteit->arikels) moet je BACK doen om terug naar het hogere niveau (actualiteit) te gaan.

Ik weet, het is muggeziften, maar ik betrap mezelf er regematig op dat ik op die menu items probeer te klikken . Ook in forums om bv van café terug naar BCN forums overzicht terug te gaan.
Misschien zijn er tegenargumenten om dit niet te doen?

Dit is slechts een kleine opmerking op een fantastische site

 

 

theboss
BCN founder
4101 posts

22-12-2003
15:06

www
 

De Flashbanner bovenaan heeft de functie die jij vraagt en het is volgens mij een heel pak gemakkelijker om daarop te klikken dan precies met je muisaanwijzer mikken op dat ene woordje

Als je echt wil, het is een kleine moeite om dat aan te passen, maar jij bent de eerste (enige) op duizenden regelmatige bezoekers die dat opmerkt...

G

 

 

fieke
soms ga ik ook klimmen
1154 posts

22-12-2003
19:05

 

Nope, ik had dat ook gemerkt en vond het idd. ook een beetje vervelend. Maar 'k had wel nog niet geprobeerd op de flash-banner te klikken
 
----------------
Anyone who thinks the sky is the limit has limited imagination.

 

 

Robbe
the spam club
2123 posts

22-12-2003
19:42

 

ik had het zelfde probleem, maar na een paar keer had ik opgemerkt dat als je uw muis boven die banner houd dat het verander in een handje, en dan bleek dat da heel handig is!

aan alles is hier gedacht hé!

greetings,
robbe

 

 

theboss
BCN founder
4101 posts

23-12-2003
00:42

www
 

Toch straffe gasten hé

BTW: Merci aan de kerel die de flash-animaties gemaakt heeft, want daar heb ik nu écht geen verstand van!

G

 

 

Bavo
ik wil Belgisch bier!!!!!!
1439 posts

27-12-2003
01:10

 

een ander voorstel...

Dat als ge naar beneden scrolt, dat de menubalk links op u scherm blijft! Zo moet ge niet elke keer naar boven scrollen... (amai wat zijn we lui!!!! )


 
----------------
how can we ever have time if we never take time

 

 

DE JEROEN
modepopke
1406 posts

27-12-2003
01:54

www
 

ja een beetje moeite moogde nog we doen om iet te bezien é.. Alhoewel dat mss wel een goei idee is om the boss nog wa bezig te houde tijdes de feesdage Mor voor mij ist zeker goe zoas dat nu is
 
----------------
DE JEROEN

 

 

Robbe
the spam club
2123 posts

27-12-2003
11:02

 


ge moogt ook niet te lui zijn hé!

op mijn nieuwe muis zit zoeits ingebouwd om sneller trug naar de bovenste te scrollen!
en ook zoiets om vandeneerste keer naarde vorige pagina te gaan!

ps. tis een mx700! moeiste da ook willen hebben!

 

 

Tijl
moderator, maar dan wel de verslaafde versie
5207 posts
Climbing is the art of finding a possibility in something that is seemingly impossible.

27-12-2003
13:11

www
 

Als je helemaal beneden een pagina zit kan je ook gewoon op de shortcuts in t oranje klikken...
T

 

 

Robbe
the spam club
2123 posts

27-12-2003
16:52

 

das ook waar!

 

 

Bavo
ik wil Belgisch bier!!!!!!
1439 posts

27-12-2003
17:02

 

das inderdaad een feit...
 
----------------
how can we ever have time if we never take time

 

 

DE JEROEN
modepopke
1406 posts

27-12-2003
17:56

www
 

maar ni op elke site hé. Eeft da ni vrij veel gekost die muis?
 
----------------
DE JEROEN