De oplossing voor wie even geen zin heeft om te werken of studeren. Als het met klimmen te maken heeft, dan moet je hier niet zijn!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

1000 posts, een dankwoord...

BZ 77 2650 3-5-2005 00:40  

Laatste

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

11-9-2012
21:28

 

1000 posts, een dankwoord...

Eerst en vooral, had nooit gedacht dat ik er zou geraken...Maar dank zij jullie, waar ik hier beneden op terug kom, was dit nooit gelukt!!!

Het begon allemaal een kleine 8 maanden geleden met m'n eerste postjes in de langste thread... Hoe ben ik dan op BCN terecht gekomen? Wel, was op zoek naar iets ivm klimmen via google...en idd...http://www.belclimb.net was het resultaat!

Mag ik dan in de eerste plaats google danken voor dit mogelijk te maken? In de tweede plaats Belgacom voor het verschaffen van een goede internetverbinding, mijn computerwinkel voor deze voortreffelijke spammachine, electrabel voor al de electriciteit die dit al nodig gehad heeft, Piza Tono voor het leveren van die honderden gezonde maaltijden, de firma duracel voor het voorzien van batterijen voor m'n toetsenbord,....

Op de volgende plaats komen dan de mensen die me nauw ah hart zijn beginnen liggen....

Op de eerste plaats, Geert, jong, zonder jou was dit niet mogelijk geweest, dank u!

Dan al m'n spampartners: popol, tijl, joris, wout, hanneke, bergrat, guido, robbe, hilde, wout, heidi, om er een paar op te noemen...

Maar vooral Nico Double U, bedankt om met mij te gaan klimmen, hoe je het ook volhoudt, Wimper: net hetzelfde...

Bedankt aan de uitbaters van alle klimzalen in Belgie, dat jullie mij ooit al binnen gelaten hebben...

Bedankt aan het bekende klimschoenmerk, dat julie me met je lijmloslatende schoentjes hebt laten klimmen...

Ik kan nog uren doorgaan, zo dankbaar ben ik...

Nu om er toch een thread van te maken, wie zijn jullie zoal dankbaar om hier te mogen zijn???

En misschien nog een vraagje...Spammers, verenig jullie en zeg me hier wat jullie drijft...


Nog een keer....bedankt allemaal!!!


 
----------------
Spammen is mijn hobby, klimmen mijn passie...Of was het omgekeerd?

 

 

Snowerine
ice on da rox
1074 posts
Vallen is gevaarlijk noch een schande. Blijven liggen is beide

18-1-2004
22:01

 

proficiat met je 1000 post zou ik zeggen op naar de 2000 (binnen 2 weken ofzo tegen dit tempo ?? )
 
----------------
dat het maar rap heel koud wordt en er van die witte dingeskes uit de lucht vallen :-)

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

18-1-2004
22:05

 

Snow, jongen...vergeef me dat ik jou persoonlijk ben vergeten te bedanken...

Bij deze...een welgemeend dankuwel! Zonder jou had dit niet zo snel geweest...een memorabel moment

Ps: jij hebt blijkbaar ambitie om ook verder te gaan
 
----------------
Spammen is mijn hobby, klimmen mijn passie...Of was het omgekeerd?

 
[last edited on 2004.01.18 22:05:22]

 

 

Snowerine
ice on da rox
1074 posts
Vallen is gevaarlijk noch een schande. Blijven liggen is beide

18-1-2004
22:07

 

graag gedaan , spammer onder elkaar verstaan mekaar niet waar

bha wordt er ergens bijgehouden wat het dagrecord is ??
 
----------------
dat het maar rap heel koud wordt en er van die witte dingeskes uit de lucht vallen

 
[last edited on 2004.01.18 22:07:10]

 

 

Nico W
soms ga ik ook klimmen
1057 posts
The ground is a harsh spotter.

18-1-2004
22:15

 

Man man man

Dat heeft mij nu echt gepakt zie!

Ik kan mij moeilijk inleven in het brein van "de echte spammers", maar ik moet zeggen dat ik, mede dankzij de examens, toch een blik op kan werpen op de drijvende krachte in de hoofden van de die-hards.

Waarom spammen?
-Er een gemeenschapsgevoel leeft onder de échte gebruikers van het medium
-Je er een attitude mee kweekt
-Het imago dat erbij hoort...

Djeezes, het lijkt wel over ik bezig ben over mijn eerste sigaret .

(voila, ik heb ook weer een postje meer. Merci hé B.Z.)
----------------
"God used to be my co-pilot, but we crashed in the mountains and I had to eat him."


 
[last edited on 2004.01.18 22:15:12]

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

18-1-2004
22:16

 

Wou er nog niet over beginnen, maar volgens mij zijn de echte spammers niet zo zeer verslaafd aan spammen, alhoewel ik niet weet aan wat dan wel...

Me inbeelden in het brein van een spammer lijkt me niet zo simpel...daarmee toch m'n vraag...

@Nico: ben jij daarom ooit beginnen roken? Bij mij was't anders, maar daar ga ik hier niet over uitwijden...
 
----------------
Spammen is mijn hobby, klimmen mijn passie...Of was het omgekeerd?

 

 

Snowerine
ice on da rox
1074 posts
Vallen is gevaarlijk noch een schande. Blijven liggen is beide

18-1-2004
22:16

 

bij mij is da gewoon om mijn typ oefeninkskes een beetje aangenaam te maken :::::::
 
----------------
dat het maar rap heel koud wordt en er van die witte dingeskes uit de lucht vallen :-)

 

 

DE LODE
waar is mijn persoonlijke barkruk?
557 posts
DE LODE (LHFAM)

18-1-2004
22:27

 

Zo merk je maar dat sommige mensen echt geen leven hebben!
 
----------------
DE LODE (LHFAM)

 

 

Nico W
soms ga ik ook klimmen
1057 posts
The ground is a harsh spotter.

18-1-2004
22:31

 


Ik ga het hier ni aan iedereen zijne neus hangen, maar ik was echt wel héél jong (vind ik zelf toch). En dan is dat écht wel de reden waarom ge begint. Zielig, ik weet het . Maar ik ben ondertussen toch al 4 jaar gestopt! Da kunt ge ni van iedereen hier zeggen hé !

edit:


geen leven hebben

Tja, wat is vandaag de dag nog een leven?

edit2: Allez B.Z., 10 posten op een half uur... ni meer???????
 
----------------
"God used to be my co-pilot, but we crashed in the mountains and I had to eat him."

 
[last edited on 2004.01.18 22:30:14]
 
[last edited on 2004.01.18 22:31:48]

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

18-1-2004
22:36

 


Geen leven hebben???


Wij hebben zeker nog een leven, maar willen ervoor zorgen dat jullie dat ook hebben...wat ben je nu als je na 5 min alle posts op bcn gelezen hebt

Nico, jong, der is nog leven naast bcn ook he...remember those verpleegsterkes....ikke...zij...msn
 
----------------
Spammen is mijn hobby, klimmen mijn passie...Of was het omgekeerd?

 

 

Nico W
soms ga ik ook klimmen
1057 posts
The ground is a harsh spotter.

18-1-2004
22:41

 

Veel emmessennen (ik emmessen, jij emmessent,...) is meer "leven" dan veel spammen, of wat bedoelt ge?
 
----------------
"God used to be my co-pilot, but we crashed in the mountains and I had to eat him."

 

 

Maxke
waar is mijn persoonlijke barkruk?
604 posts
to be or not to be? that is the question! can i get my answer plz?

19-1-2004
07:48

www
 

1000 begint te wegen he!
op naar de 10 000 en dan feestje he!
 
----------------
to be or not to be? that is the question! can i get my answer plz?

 

 

heidi
funny bunny
2344 posts

19-1-2004
08:54

 

slik, een weekendje nie online en ge wordt de top 10 uit gebonjourd

allé, extra motivatie om mijn stekje terug in te nemen
 
----------------
one day, when he was naughty, Mr Bunnsy looked over the hedge into farmer Fred's field and it was full of fresh green lettuces. Mr. Bunnsy however, was not full of lettuces. This did not seem fair - terry pratchett-

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

19-1-2004
08:56

www
 

Ik begin te denken dat dit hier even verslavend werkt als het roken. Als je geen goeie stoel hebt zal het nog ongezond zijn erbij.
 
----------------
Les ailes nous manquent, mais nous avons toujours assez de force pour tomber(Paul Claudel)

Guido

 

 

DE JEROEN
modepopke
1406 posts

19-1-2004
11:59

www
 

algoe da wij hier juist ne nieuwe stoel hebbe
 
----------------
DE JEROEN

 

 

theboss
BCN founder
4101 posts

19-1-2004
12:06

www
 

Bedankt Boulderzot,

het is een hele eer om door zo'n kwaliteitspammer in de bloemetjes gezet te worden.
In al die jaren heb ik al spammers zien komen, sommigen blijven een tijdje hangen maar hebben blijkbaar niet het juiste karakter om door te zetten en te blijven spammen. Ik denk zelfs dat goede spammers betere klimmers worden dankzij hun doorzettingsvermogen.


1000 posts, een dankwoord... (2004-01-18 21:58:50)
14295 pageviews is doel voor vandaag (2004-01-15 02:04:53)
Net gehoord op nieuws (2004-01-14 12:08:47)
Alpiene partners voor augustus (2004-01-11 04:38:12)
10-18/1 Alpen (2004-01-07 22:54:49)


Als ik naar je laatste 5 threads kijk, valt het met op dat je niet alleen spamt maar ook nuttige berichten post. Je overstijgt op deze manier het intellectuele niveau van de doorsnee-spammer, een hele prestatie!

Proficiat met de 100o posts!

Geert

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

19-1-2004
12:22

 



Wou het nog even voor mezelf houden, maar voel toch een beetje de druk...

Met het oog op m'n volgende 1000 posts, kan ik al zeker melden dat ik het kwalitatieve aspect prioritair ga stellen ipv het kwantitatieve...

Bij deze: wees gewaarschuwd, want deze spammer is zijn leven aan het beteren!!!

Trouwens iedereen bedankt voor de morele steun! Het heeft me diep emotioneel geraakt...
 
----------------
Spammen is mijn hobby, klimmen mijn passie...Of was het omgekeerd?

 

 

Robbe
the spam club
2123 posts

19-1-2004
12:35

 

als oprichter van de spamclub,
rijk ik nu aan jou de trofee: spammer vh jaar uit!

proficiat!

je bent dus nu ook een volwaardig lid vd spamclub!

greetings,
robbe

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

19-1-2004
12:41

 

@Robbe: zo veel blijk van appreciatie had ik echt niet verwacht...

...woorden schieten me tekort...Dit is echt teveel...


Dank je, echt waar



 
----------------
Spammen is mijn hobby, klimmen mijn passie...Of was het omgekeerd?

 

 

heidi
funny bunny
2344 posts

19-1-2004
13:43

 

een vat een vat een vat
 
----------------
one day, when he was naughty, Mr Bunnsy looked over the hedge into farmer Fred's field and it was full of fresh green lettuces. Mr. Bunnsy however, was not full of lettuces. This did not seem fair - terry pratchett-