Problemen met de website? Iets lukt niet? Vragen over de website? Suggesties? Post ze hier!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Databasa e-mails

Stephan aka stefke 11 2071 12-2-2004 13:42  

Laatste

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

12-2-2004
13:46

 

Databasa e-mails

Boss, kunnen we geen databank aanleggen met e-mailadressen van geregistreerde mensen hier? Zou veel eenvoudiger zijn...en directer.

Als je wil hou ik er mij wel mee bezig...is snel gemaakt in Access hé, enige probleem is het constant geupdated houden. (nieuwe gebruikers enzo, maar als je dat een keer per week doet, is dat best houdbaar)

Anders maak ik er wel ééntje in Excel of Access en stuur ik ze doo naar iedereen die er in wil staan.
 
----------------
www.geocities.com/lovelymountain Why do I climb Mountains? Because they're there. (E. Hilary)

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

12-2-2004
13:46

 

Wat is je bedoeling eigenlijk? Dat iedere gebruiker het emailadres van een andere gebruiker kan zien? Als je dit bedoelt, vrees ik dat er veel misbruik van gemaakt zal worden.
 
----------------
A man is only as big as the dreams he dares to live

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

12-2-2004
13:46

 

Nee geen misbruik, geef het mee aan geregistreerde gebruikers en stuur het alleen door via mail. Dan weet je dat het een geldige e-mail is en kun je die mens makkelijk opsporen.

Het is vooral voor het gemak om in het geval van doorsturen van artikels, documenten, etc...
 
----------------
www.geocities.com/lovelymountain Why do I climb Mountains? Because they're there. (E. Hilary)

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

12-2-2004
13:46

 

maar wat dan met iemand die uit is op al onze emailadressen, de lijst aanvraagt en vervolgens met een ander emailadres spam verstuurt naar alle BCN gebruikers. Ik vind dat iedereen ten minste het recht zou moeten hebben om te zeggen of hij/zij wil dat zijn/haar emailadres in die lijst komt te staan.
 
----------------
A man is only as big as the dreams he dares to live

 

 

heidi
funny bunny
2344 posts

12-2-2004
13:46

 

voor mijn part blijft mijn naam van zulk een lijst
 
----------------
bunnies have more fun

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

12-2-2004
13:46

 

Dat bedoel ik net, iedereen die erin wil, geeft het door en ALLEEN die mensen krijgen er een exemplaar van...
 
edit; en ook daarom zet ik het op de verveel-afdeling omdat hier alleen de geregistreerde mannen (en vrouwen) komen..
----------------
http://www.geocities.com/lovelymountain Why do I climb Mountains? Because they're there. (E. Hilary)

 
[last edited on 2004.02.12 13:37:51]

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

12-2-2004
13:46

 

ik vrees dat daar slechts weinig mensen echt in geïnteresseerd zijn. Als je iemand iets wil laten weten kan je via BCN heel makkelijk een berichtje sturen. Als die persoon dan weet wie je bent en wat je wil, kan hij nog altijd beslissen of hij antwoord.
 
----------------
A man is only as big as the dreams he dares to live

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

12-2-2004
13:46

 

Daar hebt ge wel een punt...zulle het nog effe in de ijskast laten zeker
 
----------------
www.geocities.com/lovelymountain Why do I climb Mountains? Because they're there. (E. Hilary)

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

12-2-2004
13:46

www
 

@stefke:

Als je een email wil sturen kan je dat via Belclimb doen, niet iedereen krijgt graag van alles en nog wat. Als het om het sturen van een attachment gaat, kan je beter vragen hoe en op welk adres je het mag opsturen.
Zaken die naar iedereen mogen gestuurd worden moeten klimgerelateerd zijn en dan kan je het via de nieuwsbrief doen (zie agenda).
Hier moet je wel rekening houden dat de belclimb gebruikers al dan niet hebben aanvaard om die te krijgen.


 
----------------
Les ailes nous manquent, mais nous avons toujours assez de force pour tomber(Paul Claudel)

Guido

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

12-2-2004
13:46

 

Okay...het was een ideetje...maar kzie wel in dat er andere mogelijkheden zijn...
 
----------------
www.geocities.com/lovelymountain Why do I climb Mountains? Because they're there. (E. Hilary)

 

 

BCN
red.
28 posts

12-2-2004
13:46

 

moved for the sake of all

This thread was moved by theboss