De oplossing voor wie even geen zin heeft om te werken of studeren. Als het met klimmen te maken heeft, dan moet je hier niet zijn!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

hippe-snijwondenverhalen

klimfreak 11 1670 15-4-2005 18:14  

Laatste

klimfreak
waar is mijn persoonlijke barkruk?
587 posts
I wanna climmmmmmmb!

14-4-2005
10:58

 

hippe-snijwondenverhalen


persoonlijk heb ik het meer voor hippe-snijwondenverhalen

Op aanvraag
Al ooit eens in een zatte bui een kapot glas willen wegsmijten in de vaart die een goede twintig meter verder achter de dijk rustig verder kabbelt?
klimfreak
 
----------------
I wanna climmmmmmmb!

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

14-4-2005
12:52

 


Al ooit eens in een zatte bui een kapot glas willen wegsmijten in de vaart die een goede twintig meter verder achter de dijk rustig verder kabbelt?


Ik probeer eigenlijk de zinsconstructie te snappen...

Kabbelt nu het glas of de vaart achter de dijk?
 
----------------
Alles kan beter...

 

 

klimfreak
waar is mijn persoonlijke barkruk?
587 posts
I wanna climmmmmmmb!

14-4-2005
13:33

 


de vaart die

Volgens mij probeer jij te veel na te denken. Uw hersenen lijden aan overload Maak het uzelf niet te moeilijk.
klimfreak
 
----------------
I wanna climmmmmmmb!

 

 

ruth
soms ga ik ook klimmen
2575 posts

14-4-2005
17:39

 

zal ik dan het eerste hippe snijwond verhaal vertellen

't was wanneer ik in de beenhouwerij aan't werken was. Frikadon snijden (frikadon is vleesbrood, voor die die het niet kennen) En ik wil de frikadon van het plankje aan het mes halen, maar ik mispak mij en ik pak met mijn vinger in het mes. De bovenkant van mijn rechtervinger was bloederig. (de beenhouwer vroeg nog mooi of hij een plakkerke moest pakken)
spoed relaas: 4 draadjes vanbinnen, 12 vanbuiten.
naderhand nog eens een operatie voor het weghalen van wild vlees (vraag mij nie wa dat da daar deed. 5 draadjes.

mijn vinger heeft een mooi lijntje nu

r
 
----------------
*met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal*

 

 

Wout
Married with child
1179 posts
Iedere tegenslag maakt je sterker (Marc Herremans)

14-4-2005
17:42

 

Heb ook ooit met zo'n beenhouwersmachien een schijfje van m'n vinger gesneden. Ben nu the man without a fingerprint.
 
----------------
Iedere tegenslag maakt je sterker (Marc Herremans, triathleet)

 

 

klimbo
vaste klant
347 posts
"Het plezier in een sport wordt mede bepaald door de gezelligheid na het sporten."

14-4-2005
23:35

 

ik heb zoals in de tekenfilmpjes een boemerang tegen mijne kop gekregen. Twas wel grappig, zo'n mega bloeddruppen die uit mijn voorhoofd kwamen geguts.
Het is dus zo gebeurt : Mijn broer en zijne maat zaten achter mij, en volgens mij waren die mij voor de zot aan het houden, waardoor ik ineens rechtsta en de boemerang frontaal op mijn voorhoofd kreeg, op dat moment minder grappig, maar is wel cool om eens meegemaakt te hebben.
Den boemerang kwam dus wel echt terug.
Ik was toen een goei 7 jaar, en meen mij te herinneren dat ik vijf draadjes in mijne kop kreeg om het gat te dichten, nu heb ik nog steeds een litteken op mijn voorhoofd.
 
----------------
"Het plezier in een sport wordt mede bepaald door de gezelligheid na het sporten."

 

 

Lieven
waar is mijn persoonlijke barkruk?
646 posts

15-4-2005
08:35

 

Eens door een glazen voordeur geknald. Meer dan 20 hechtingen in m'n been.
 
----------------
"La mer c'est dégueulasse, les poissons baisent dedans"

 

 

Tijl
moderator, maar dan wel de verslaafde versie
5207 posts
Climbing is the art of finding a possibility in something that is seemingly impossible.

15-4-2005
10:28

www
 

Ik ken zo een meisje die door het raam van haar kamer viel en landde op het dak van hun veranda. Tot haar grote spijt werd ze door dat dak te zwaar bevonden en dus stuurde die haar, mits aankondigend brekend glas geluid, door naar de vloer enkele meters lager.
T
 
----------------
The time to start training is when you stop improving - Ben Moon

 

 

Bavo
ik wil Belgisch bier!!!!!!
1439 posts

15-4-2005
15:31

 

Bij mijn vader op de spoed:

verpleegstertje A heeft koffiekan vast. Verpleegstertje B roept A. A draait zich om en slaagt met de koffiekan tegen B haar pols. Koffiekan in stukjes en pols overgesneden, alles door. Nu, enkele jaren later heeft B geen gevoel meer in haar handje, ze moet dus constant er aan denken dat ze iets vast heeft of ze laat het vallen

 

 

klimfreak
waar is mijn persoonlijke barkruk?
587 posts
I wanna climmmmmmmb!

15-4-2005
17:02

 

Dat valt niet echt hip te noemen maar wel vooral zeer pijnlijk en irritant : slik:
klimfreak
 
----------------
I wanna climmmmmmmb!

 
[last edited on 2005.04.15 17:02:09]

 

 

Steven VD
the climbing undertaker
857 posts

15-4-2005
18:14

 

op de hoek van een betonnen bank gevallen toen ik in het 2e studiejaar zat. resultaat 4 draadjes en nen hele lelijke klasfoto!!