De oplossing voor wie even geen zin heeft om te werken of studeren. Als het met klimmen te maken heeft, dan moet je hier niet zijn!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Voor ene keer is voetbal nie voor sjanetten

BZ 6 2624 1-6-2005 09:36  

Laatste

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

30-5-2005
10:29

 

Voor ene keer is voetbal nie voor sjanetten

http://www.skywork.nl/MUTEDNATION/POWERLEAGUEHAMSTER.mpg


 
----------------
Alles kan beter...

 

 

Maarten
vaste klant
313 posts

30-5-2005
11:33

www
 

Laat me hieraan denken:


Reporter vertrapt eekhoorntje

Een gehandicapt wees-eekhoorntje dat in dezelfde mand slaapt als de kater van de vrouw die het diertje in het bos gevonden heeft. Zo'n mooi verhaal wou de Norddeutsche Rundfunk niet laten liggen en ze stuurden er meteen een cameraman en een vrouwelijke reporter op af.
Alles ging goed, tot Cinderella het eekhoorntje langs de benen van de reporter omhoog probeerde te klimmen. De vrouw begon als gek rond te springen...en plots werd iedereen stil. Verbijsterd keken alle ogen naar de grond. Daar lag Cinderella, vertrappeld onder de voet van de reporter. De televisieploeg droop af. De reporter kwam na een tijdje terug met een grote bos bloemen.

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GQIF71NA

 
----------------
http://luak.studentenweb.org>
 
[last edited on 2005.05.30 11:33:24]

 

 

Kris 'xke' Smekens
ultimate chuffer
571 posts
failure never hurt anyone , until now ....!!

30-5-2005
20:50

 

hihihihi

goed gevonden , alle tis te zeggen alles ging goed tot mijn madam da filmke had gezien als trotse bezitster van zo een beestje heeft ze mij ten strengste verboden om nog naar de voetbal te kijken op zaterdag samen met mijn maten ..... en makkers en natuurlijk MAES ...

greetz to ya all

xke
 
----------------
failure never hurt anyone , until now ....!!

 
[last edited on 2005.05.30 20:50:26]

 

 

theboss
BCN founder
4101 posts

1-6-2005
00:02

www
 

Wil ze kindjes, Kris?
Wij kijken tenminste samen gezellig naar klimfilms. Doet er mij trouwens aan denken dat ik binnenkort nog eens moet gaan klimmen. Freyr, waar ligt dat weeral?

G

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

1-6-2005
00:05

 

[offtopic]


Freyr, waar ligt dat weeral?


waar ge veel gele nummerplaten tegen komt naar 't schijnt...(cfr. absurdistan)

[/offtopic]

@r: had gij thuis ni zo'n beest en zo'n bol ? lijkt me leuk om eens te testen...
 
----------------
www.bergsportfoto.be ===> vernieuwd...

 

 

Kris 'xke' Smekens
ultimate chuffer
571 posts
failure never hurt anyone , until now ....!!

1-6-2005
09:40

 

weg kwijt ?

yo de geert

komt niks van in huis van die klein mannen zulle ... eerst ne stal en dan varkens zal het bij mij zijn

weg naar freyr
mogelijkheid 1 : volg de gele nummerplaten in het weekend

mogelijkheid 2 : neem rond punt naar ver weg en als ge de wegwijzer 'te ver' tegenkomt moet ge terugdraaien

mogelijkheid 3 : laat u vergezellen van een ervaren gids , vragen hieromtrent kunnen in het desbetreffende forum

mogelijkheid 4 : in uw geval Geert , door de grond zinken van schaamte dat ge die vraag nog durft stellen ....

@ stefke : mijn madam heeft idd zo ne voetbal voor dienen pluchen haarbal in te zetten voor zijn lichaamsbeweging maar ze heeft mij ten strengste verboden om da te proberen (op straffe van enkele weken op de zetel te moeten slapen ....)

greetz to ya all and keep up the good work




 
----------------
failure never hurt anyone , until now ....!!

 

 
[last edited on 2005.06.01 09:40:42]