De oplossing voor wie even geen zin heeft om te werken of studeren. Als het met klimmen te maken heeft, dan moet je hier niet zijn!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

Hoogdagen voor liefhebbers van vrouwelijk schoon

klimfreak 46 2600 5-5-2005 15:52  

Laatste

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

29-4-2005
20:57

 

spieren?
 
----------------
www.bergsportfoto.be ===> vernieuwd...

 

 

theboss
BCN founder
4101 posts

30-4-2005
01:05

www
 

Ze is toch niet zwanger zeker? Dat zou een kaakslag zijn aan de ganse klimmende mannelijke bevolking.

Ik geraak er niet met mijn zeer pootje, snif

G

 

 

Hube
Master Chief
5488 posts

30-4-2005
01:17

www
 

Als je wilt, heb ik de telefoon nummer van haar man. De mythe is gebroken

Hube

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

30-4-2005
23:41

 

Geef mij maar Sandrine Levet

Het bewijs dat blondine's kunnen klimmen!
 
----------------
Alles kan beter...

 

 

Toffee
soms ga ik ook klimmen
3933 posts

1-5-2005
00:01

 

Ik vond anders Caroline Ciavaldini ook niet mis

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

1-5-2005
00:48

 

aha, nog enen met smaak
 
----------------
"Whatever you can do, or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it."

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

1-5-2005
00:53

 

Inderdaad, de nieuwe babe is Frans en haar naam is Caroline Ciavaldini
 
----------------
www.bergsportfoto.be ===> vernieuwd...

 

 

Cao
Doc. Donkey
288 posts

1-5-2005
01:23

 

Nieuwe babe? Nieuwe baby, ze is nog jonger dan Natalia
P.S. Tijdens 't feestje erna ging de helft van 't volk op de dansvloer uit de kleren, de mannelijke helft weliswaar, en 't leek dat de meisjes daar zeer weinig bezwaar tegen hadden

 

 

Vincent2
tooghanger
180 posts

1-5-2005
11:31

www
 

Mannen, heren, jongens, laat ons eerlijk zijn en zeggen waar het op aankomt. "Natalija heeft een dik gat !" Voila, 't is er uit... Het kind klimt nog steeds zeer goed maar ze ziet er niet meer zo goed uit... Bruin haar, beetje arrogant kijkend en een dik ... ('t lukt geen tweede keer).
Sandrine Levet... Allez dan, want ze is blond en klimt ook niet slecht... Maar voor de oudere mannen onder ons dan.
AHA !! Caroline Ciavaldini !! Hallo daar! Een opkomend talent. En dit op meerdere vlakken... Geef haar nog een jaar of twee om open te bloeien en het zit snor.
Barbara Bacher was ook niet mis. En Maya Vidmar voor zij die op 'valse blondines' vallen... Martina 'tsjufar' en Chloë Minoret... Maar eigenlijk (en nu ben ik heel eerlijk) vindt ik 'ons Muriëlleke' nog één van de mooiste...
 
----------------
Wat achter ons ligt en wat voor ons ligt zijn nietige zaken vergeleken bij wat ín ons schuilt. - Ralph Waldo Emerson -

 

 

ruth
soms ga ik ook klimmen
2575 posts

1-5-2005
12:35

 

Om het mannelijk schoon nog maar weer eens te verdedigen (want er waren ni alleen vrouwen e, stelleke gefrustreerden )
De Zwitsers (Daniël Winkler, Cédric Lachat,...) mochten er zijn ze zaten rechts van ons, schoon van ver, maar ook van dicht bij!
Ook Timo Preubler links van ons mag er zeker zijn!!

wanneer is de volgende WB

r
 
----------------
*met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal*

 
[last edited on 2005.05.01 12:35:11]

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

1-5-2005
14:17

 

Bacher zat ook in de geburen en twas zeker de moeite om haar te bewonderen...'s avonds op het feestje ciavaldini een aantal keer gekruist en echt waar, 't is een babe (qua leeftijd scheelt ze niet heel veel met mij, dus ja, wat is een baby hè Vinnie)
 
----------------
www.bergsportfoto.be ===> vernieuwd...

 

 

Luna
krijg ik een pintje?
22 posts

1-5-2005
14:27

 

Ei ruth? Dan zat ge dicht bij mij in de buurt. De blauwe mensjes van de organisatie hadden me juist naast zo'n jammie jammie Zwitser gezet.
Go swiss climb team !!

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

1-5-2005
17:10

 

Luna, Ruth zat achter je, helemaal bovenaan de trap Naast diene met zijn krukken
 
----------------
"Whatever you can do, or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it."

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

1-5-2005
17:43

 

Krukken??? waar???
 
----------------
www.bergsportfoto.be ===> vernieuwd...

 

 

theboss
BCN founder
4101 posts

1-5-2005
18:17

www
 


Krukken??? waar???


Die van mij staan al ergens in een hoekje weg te kwijnen. Ik ben die dingen beu

Morgen uitsluitsel over de opgelopen schade maar ik denk dat het wel zal meevallen.

G
 
[last edited on 2005.05.01 18:17:05]

 

 

ruth
soms ga ik ook klimmen
2575 posts

1-5-2005
18:22

 


Ei ruth? Dan zat ge dicht bij mij in de buurt. De blauwe mensjes van de organisatie hadden me juist naast zo'n jammie jammie Zwitser gezet.
Go swiss climb team !!


ah, tijdens de halve finale zaten ze naast mij, tijdens de finale naast jou?

laat ze maar vlug were komen!

idd, Go swiss climb team!!

r
 
----------------
*met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal*

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

1-5-2005
19:57

 

kvond France toch net iets beter, niet alleen qua vrouwelijk schoon, maar ook qua klimstijl...die hadden iets elegants in klimstijl...en ook niet voor niets eerste in de ploegenklassering...

Anderzijds, qua sfeer kon niemand onderdoen voor de zwitsers...ik was half doof na de halve finale van Lachat, wat het na de finale was moet ik aan Luna vragen denk ik...helemaal doof???

@boss: komaan, kop op, ik zit nu iets meer dan een maand met die dingen opgescheept, je went eraan....(al ben ik ze van tijd tot tijd GRONDIG beu...)...nog even doorzette en je kan er weer invliegen...
 
----------------
www.bergsportfoto.be ===> vernieuwd...

 

 

Herre
vaste klant
396 posts

2-5-2005
09:13

www
 



Als ik het goed heb kunnen we in de loop van volgende week weer een massa prachtfoto's en filmpjes van de WB-manche verwachten. Ik kijk al uit naar Barbara Bacher en Natalja Gros.


Waar blijven die foto's waarvoor deze thread oorspronkelijk was opgestart?

Ik zal alvast het startschot geven:

http://home.deds.nl/~herre/fotos/puurs/slides/gros.jpg

Groetjes,

Herre

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

2-5-2005
09:31

 

Dude, she has a fat ass!
 
----------------
Alles kan beter...

 

 

Hube
Master Chief
5488 posts

2-5-2005
10:50

www
 

@allemaal: vergeet Puurs en denk aan Chamonix, Marbella, Arco, Serre-Chevalier (buiten klimmuren). Het spectakel zit niet alleen op de athleten maar ook bij de toeschouwers

Hube