De oplossing voor wie even geen zin heeft om te werken of studeren. Als het met klimmen te maken heeft, dan moet je hier niet zijn!
Titel Gepost door Berichten Views Laatste    

niet zo'n vroege vogels

heidi 477 6455 16-1-2006 13:44  

Laatste

petje
Master Beta
1381 posts
De mooiste route... is de volgende

19-9-2003
09:43

www
 

Klimgod? wie? waar? Ik??? Never nooit niet. Ik klim gewoon graag en veel.
De goden hier zijn toch mensen als George feller, werner hofmans, guy e.d.

(Ook Geert is een van mijn helden)

Daarbij ken ik het merendeel van de 195 rotsen in België zeker nog niet.
 
----------------
De mooiste route?... is de volgende

 

 

heidi
funny bunny
2344 posts

19-9-2003
09:56

 

al goed, al goed, zolang we ons maar amuseren...
 
----------------
one day, when he was naughty, Mr Bunnsy looked over the hedge into farmer Fred's field and it was full of fresh green lettuces. Mr. Bunnsy however, was not full of lettuces. This did not seem fair - terry pratchett-

 

 

petje
Master Beta
1381 posts
De mooiste route... is de volgende

13-10-2003
09:28

www
 

Deze thread maar nog eens gebruiken om mijn verveling deze morgen door te komen. Niemand met mooie verhalen?

Ik was in duitsland in een nieuw bouldergebied. Mooi!
Nieuwe routes openen, nieuwe mensen ontmoeten. De kleuren en het zonlicht waren super gisteren!
Nu hopen op hetzelfde komend weekend in bleau!
 
----------------
De mooiste route?... is de volgende

 

 

heidi
funny bunny
2344 posts

13-10-2003
10:36

 

ben wegens vergadering nie in vroege vogels geraakt, dus hier maar mijn ding doen....

waarom heeft een mens maar zo weinig verlof??????? Met zo'n prachtdagen is het gewoon zonde om op je bureaustoel te zitten....

hopelijk hebben we over 5 dagen nog steeds zo'n mooi weer (please please)
 
----------------
one day, when he was naughty, Mr Bunnsy looked over the hedge into farmer Fred's field and it was full of fresh green lettuces. Mr. Bunnsy however, was not full of lettuces. This did not seem fair - terry pratchett-

 

 

petje
Master Beta
1381 posts
De mooiste route... is de volgende

13-10-2003
10:47

www
 

Ik bid met je mee. 3 dagen bleau, en dan hopelijk met dit soort weer...

Op mijn blote knieen gebedjes afschieten.
 
----------------
De mooiste route?... is de volgende

 

 

Bart Dendas
vaste klant
361 posts
if your balls are big enough, they work kinda like a crashpad.
supported by denDAS-committÃe

13-10-2003
10:56

www
 

dit weekend voor den eerste keer gaan buitenklimmen na 3 jaar in de zaal te hebben geklommen (hoe heb ik het ooit uitgehouden). t was wel wa dalneuken (waar ik nu al ni zo van houd)in yvoir. het weer was prachtig en het klimmen relaxt. beter kon gewoon (bijna) niet. buitenklimmen is echt wel het beste wat er bestaat . En voorklimmen is lang zo angstaanjagend ni. k ben dan wel ni gevallen gisteren maar toch op mijn 2 de route (e 4'ke) al direkt 6 meter boven mijne laatste setje uitgeklommen. deed wel goed, k ben nu nog aan t nagenieten en ik kijk al uit naar volgend weekend wanneer ik naar freyr ga. hopelijk kan iedereen nog zoveel genieten van het klimmen als ik dit weekend.
 
----------------
the mind is like a parachute
it's no good unless it's open.

 

 

heidi
funny bunny
2344 posts

13-10-2003
11:24

 

inderdaad, buiten klimmen is het schoonste wa bestaat.
'k ben blij voor je dat je dat herontdekt hebt....

gisteren was het voor mij ook relaxt klimmen, vanop de relais van goyet heb je zo'n mooi zicht op de valleien errond en nu al die bomen terug in herfstkleuren zitten, hmmmm, das op zich al genieten....
 
----------------
one day, when he was naughty, Mr Bunnsy looked over the hedge into farmer Fred's field and it was full of fresh green lettuces. Mr. Bunnsy however, was not full of lettuces. This did not seem fair - terry pratchett-

 

 

Bart Dendas
vaste klant
361 posts
if your balls are big enough, they work kinda like a crashpad.
supported by denDAS-committÃe

13-10-2003
11:27

www
 

k heb gisteren ook ongelooflijk kunnen genieten van het uitzicht en de mooie herfstkleuren . en @ heidi, ik heb het buiten klimmen gewoon ontdekt en niet herontdekt want het was mijne allereerste keer en weet ni inderdaad wat ik al die jaren heb gemist. schande
 
----------------
the mind is like a parachute
it's no good unless it's open.

 

 

heidi
funny bunny
2344 posts

13-10-2003
11:32

 

bwoh, zolang je het maar ontdekt is 't geen schande....verkocht????? al meteen aan 't zien om zelf touw en setjes aan te schaffen????
 
----------------
one day, when he was naughty, Mr Bunnsy looked over the hedge into farmer Fred's field and it was full of fresh green lettuces. Mr. Bunnsy however, was not full of lettuces. This did not seem fair - terry pratchett-

 

 

Tijl
moderator, maar dan wel de verslaafde versie
5207 posts
Climbing is the art of finding a possibility in something that is seemingly impossible.

14-10-2003
10:58

www
 

t Is eigenlijk zot hoe verslavend de rotsen zijn. Als je zo een tijdje regelmatiger aan de rotsen hebt gehangen mis je dat echt wel als je om de een of andere reden een keer een week moet overslaan.

 

 

heidi
funny bunny
2344 posts

14-10-2003
11:08

 

jaha, jij begrijpt me............
 
----------------
one day, when he was naughty, Mr Bunnsy looked over the hedge into farmer Fred's field and it was full of fresh green lettuces. Mr. Bunnsy however, was not full of lettuces. This did not seem fair - terry pratchett-

 

 

petje
Master Beta
1381 posts
De mooiste route... is de volgende

14-10-2003
12:03

www
 

Een hele week?! hopelijk blijft mij de rots nooit zolang uit handen!
 
----------------
De mooiste route?... is de volgende

 

 

heidi
funny bunny
2344 posts

14-10-2003
12:47

 

oesje, petje, is er met jou huis te houden als je langer dan een week zonder rots zit?
 
----------------
one day, when he was naughty, Mr Bunnsy looked over the hedge into farmer Fred's field and it was full of fresh green lettuces. Mr. Bunnsy however, was not full of lettuces. This did not seem fair - terry pratchett-

 

 

petje
Master Beta
1381 posts
De mooiste route... is de volgende

14-10-2003
13:54

www
 

Nou eigenlijk niet. Maar ik kan me wel gedragen met een paar dagen zonder. Het is niet zoooo erg.

petje
- ik vind het gewoon lekker!
 
----------------
De mooiste route?... is de volgende

 

 

heidi
funny bunny
2344 posts

14-10-2003
14:25

 

ik ben denk ik even erg, een paar maanden terug iets langer dan 2 weken nie kunnen klimmen door mijn knieën en ik heb nog medelijden met mijn partner want ik heb behoorlijk ambetant rondgelopen....
 
----------------
one day, when he was naughty, Mr Bunnsy looked over the hedge into farmer Fred's field and it was full of fresh green lettuces. Mr. Bunnsy however, was not full of lettuces. This did not seem fair - terry pratchett-

 

 

m.
waar is mijn persoonlijke barkruk?
501 posts
vur mich en dzjat kaffei,en dzjee?

15-10-2003
09:32

 

ppfffffff.........op zo'n mooie dag nie kunnen klimmen!Je zou voor minder het geloof in de vrije markteconomie verliezen.Je moet maar eens rondneuzen op de site,ik heb zo het gevoel dat er sommige zijn die kamperen op de rotsen!!

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

17-10-2003
10:44

 

Nog 5 uur en mijn stage zit erop.

Dit moet gevierd worden. Zet de blonde leffe in de Chaveehut maar al koud.
 
----------------
Only those who lack it use the adjective 'excess' in front of testosterone

 

 

heidi
funny bunny
2344 posts

23-10-2003
11:59

 

en weer een mooie klimdag die op het werk gespendeerd wordt....wat is dat toch met deze wereld????
 
----------------
one day, when he was naughty, Mr Bunnsy looked over the hedge into farmer Fred's field and it was full of fresh green lettuces. Mr. Bunnsy however, was not full of lettuces. This did not seem fair - terry pratchett-

 

 

petje
Master Beta
1381 posts
De mooiste route... is de volgende

23-10-2003
12:34

www
 

Ach kom op, morgen begint het weekend weer en het weer zal stabiel blijven!

Of zoals mijn broertje altijd pleegt te zeggen:


Het leven is niet altijd rijst met rozijntjes.


Ik weet het, deze post had niet in deze thread mogen staan, maar het is een antwoord op een vorige post.

Geert, schrijf eens eens scriptje die de posts van een verkeerd tijdstip op de juiste thread zetten?

 
----------------
De mooiste route?... is de volgende

 

 

petje
Master Beta
1381 posts
De mooiste route... is de volgende

24-10-2003
09:11

www
 

Net te laat om in vroege vogels te posten.

Het was een lekkere koude morgen op het fietsje, maar ik hoop dat mijn koelsysteem van de auto niet kapotgevroren is. Veel koelwater verloren de laatste tijd (en dus water bijgevuld) en in eens is daar nachtvorst! Vanmiddag maar een paar liter water verwisselen voor antivries. Want vannacht in bleau zal het niet minder koud zijn! Hopelijk zal de rots plakken!

iedereen een succesvolle invulling voor het weekend.
 
----------------
De mooiste route?... is de volgende